<p>Hallo allemaal, mag ik even zeuren over mijn onzekere moedergevoelens ? .</p><p>Mijn zoontje wordt 2 begin januari en is opeens weer heel erg aan het veranderen. Ik heb hem dik een jaar borstvoeding gegeven en vervolgens deden we altijd standaard de fles op schoot waarna hij erg graag op mij in slaap wilde vallen. Dit heeft echt maanden zo geduurd en soms zorgde dat zeker ook voor wrevel want ja, midden in de nacht en dat afdwingen is niet altijd fijn en duurde dan zo lang voordat ik hem ook echt weg kon leggen. Ook ‘s avonds duurde het steeds langer, hij leek steeds langer gebruik ervan te maken of het slapen lukte gewoon steeds slechter. En dat resulteerde dan ook weleens in gemopper en gedoe. </p><p>En nu ineens van de een op de andere dag, wordt hij een grote vent en wil hij het niet meer. Flesje ok, maar daarna in bed. Hij wilde ook ineens niet meer door mama gebracht maar door papa (wel echt heel fijn voor hem, haha). Echt erg maar ik merk gewoon dat ik er direct melancholisch van ben geworden ?. En ook dat ik me afvraag of ik iets mis heb gedaan dat hij het opeens niet meer wil.</p><p>Oh ik ben echt een ei! Zijn er meer moeders die dit herkennen en deze gevoelens?</p>