niet meer werken

Omdat ik al vanaf week 14 en te hoge bloeddruk heb en me echt totaal niet goed voel, heb ik met de bedrijfsarts afgesproken dat ik niet meer hoef te werken. Ik zal wel als ik me goed voel afentoe een uurtje naar mijn werk gaan om zo toch een beetje op de hoogte te blijven maar dit is niet verplicht.
Nu heb ik ook nog een dochter van bijna 3 dus hoef me eigenlijk niet te vervelen maar toch vind ik het afentoen moeilijk.
Ik heb wel medicijnen voor de bloeddruk en die lijken gelukkig wel te helpen. Vanmiddag weer naar de huisarts om de bloeddruk te meten, want zie vanaf vanochtend wazig en heb alweer 2 dagen hoofdpijn. Hopelijk is ie niet weer te hoog. Zal blij zijn als ik ons mannetje gezond en wel op de wereld zet over een week of 20 want ik vind het toch wel spannend allemaal, maar gelukkig is bij elke contole alles goed met de baby, dat is het belangrijkst!
Zo, het is een heel verhaal geworden maar moest het even kwijt.
liefs,
.
 
he meis, bah wat vervelend zeg, nou hopenlijk kan je het nog volhouden tot de laatste loodjes en je beetje frisser en fitter gaat voelen om iedergeval de bevalling op de kunnen vangen.

veel s6 ermee, en sterkte

liefs
 
Terug
Bovenaan