Niet meer willen drinken

Krijg net telefoon van de opvang dat Layla al heel de dag niet wil drinken. Vanmorgen van de 110 bv heeft ze 90 laten staan en later aanbieden hielp ook niet. Vanmiddag weer geprobeerd, nu met nutrilon en ook daar wilde ze maar 10 cc van opdrinken. Ze was daar naar bed gegaan en overstuur wakker geworden, zo zielig en ik weet even niet meer wat ik nu nog meer kan doen. Heb als advies gegeven om haar diksap aan te bieden, ze moet toch wat binnenkrijgen denk ik dan maar. Ze heeft overigens wel een hap of 15 fruit op vanmorgen. Heb net de ha ook al gebeld en de assistente adviseerde om het tot morgen aan te kijken en als ze dan nog niet drinkt aan de bel te trekken, ze zou ook nog met de arts overleggen en als hij iets anders adviseert bellen ze me terug.
Ik ben best wel bezorgd eigenlijk, hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt? Misschien dat er een tandje aan komt? Ze heeft geen verhoging of koorts verder.

Ik kreeg net weer telefoon van de opvang, ze heeft een fles met 180 cc op!! Jippie! Hopelijk drinkt ze nu weer normaal.

Thuis wilde ze gelijk de borst weer om kwart over 6, ze heeft wel vreselijk veel geslapen. Om half 10 ging ik naar boven en heb ik haar toch maar uit de box getild, ze lag heel de tijd te slapen daar. Ze werd wel wakker, maar boven weer gevoed en goed gedronken op bed gelegd. Ze kwam om half 4 pas weer, verbaasde me wel aangezien ze toch wat voedingen achter lag. Maar blijkbaar had ze toch genoeg. Heb wel druppels tegen tandenpijn van vsm gegeven, misschien dat dat ook helpt.
Vervelende leeftijd blijft dit toch ook, dat ze je nog niet kunnen vertellen wat er is :( Het is zo leuk allemaal maar als ze wat hebben zou ik willen dat ze het konden zeggen haha

Ja ze blijft goed drinken weer, heb ook weer een fles aangeboden en ook die pakt ze. Ze moet wel tussendoor ineens heel hard huilen en wanneer ik dan die druppels geef gaat het eigenlijk snel weer over. Ik denk dus dat ze echt last heeft van haar mondje. Huilen is trouwens niet alleen tijdens voeden, maar ook als ze gewoon lekker ligt te spelen krimpt ze ineens in elkaar en dan gaat ze krijsen. Hoop maar dat het snel weer over is allemaal.

Tja het klinkt inderdaad als pijn en dan is drinken eten niet fijn. Pas ook op voor spruw of eventueel andere problemen refus ofzo geen idd of ik het goed schrijf.

Gelukkig gaat het nu weer goed ik zou het ook heel eng vinden hoor. :)

Terug
Bovenaan