niet meer willen eten

Hoi ons zoontje is nu 91/2 maand en heeft altijd goed gegeten: pap boterhammen. maar ineens wil hij het niet meer, huilt alles bij elkaar en kokhalst. Ook slaapt hij nu heel veel.
Normaal lag hij rond 7 uur in bed en sliep hij de hele nacht door, nu wordt hij na 1 uurtje wakker en is niets goed. hij blijft dan op tot 10 uur en slaapt dan wel door soms wel tot 11 uur??
 
Hoi!
Toevallig zat ik gisteren in het eerste jaar boek van mijn dochter te kijken. Conclusie: het is een fase! Zij at altijd heel goed (en nu ook weer!) maar rond die tad moesten we haar echt afleiden. Bovendien lees ik in mijn boek: je slaapt soms van elf tot elf.. Kortom, ik kan je alleen zeggen dat het waarschijnlijk wel weer over gaat..
Groetjes
 
Zo vaag is dat antwoord niet. Er wordt alleen maar aangegeven wat zij (ik ga er van uit dat het een vrouw is) heeft ervaren met haar dochter. Het is volgens mij niet uit zomaar een boek geplukt maar uit een boek dat zij zelf heeft gemaakt over het 1e jaar van haar dochtertje en waar ze nu in terugbladert.

Tuurlijk is ieder kind anders. Maar je zit hier op een forum! Met als hoofddoel: ervaringen delen!! Wat een mens ermee doet is vers twee....
 
Voor de anoniem over dat vage antwoord: Jij bent een onruststookster en een echt voorbeeld van schrijfsters die hier niet thuis horen. Als je perse mee wilt schrijven,geef dan alleen antwoord als je iets zinnigs te melden hebt of zorg dat je de vragen/antwoorden beter leest. Laten we het er maar op houden dat je nog erg veel last hebt van je hormonen...
 
Terug
Bovenaan