A
Anoniem
Guest
Nou het onderwerp zegt het al.
Ineens wil Anne-Sophie niet meer slapen 's ochtends.
Voorheen sliep ze altijd anderhalf uur 's ochtends. Nu is ze al 2 ochtenden gewoon aan't spoken in d'r bed. Maar het vreemde is dat ze wel heel moe lijkt voordat ik d'r naar bed doe. Gaat ze met d'r hoofd op de tafel liggen en steeds tegen mij aanhangen en heel zeurderig.
Maar slapen, ho maar.
Hah haar om half 11 naar bed gedaan vandaag en om 12 uur er maar weer uit.
Tussendoor een paar keer naar hoe toegegaan om haar weer neer te leggen en de dekens weer in te stoppen.
Nu heeft ze net weer een half boterhammetje op (meer wilde ze niet).
Normaal eet ze echt een hele boterham maar denk dat ze te moe was om te eten.
Heb haar net weer naar bed gedaan om 12.30. Nu hoor ik haar niet meer dus denk ik dat ze slaapt.
Ik hoop maar dat ze 3 uur slaapt anders redt ze het echt niet tot vanavond.
Wie heeft er tips wat ik misschien anders kan doen?
Ik hoor ze heeel graag. Alle tips zijn welkom.
Zie er nu echt een beetje tegenop als ze bv om half 3 wakker wordt. Zit ik straks met een heel moe kind om 17.00.
Groetjes Marianne
Ineens wil Anne-Sophie niet meer slapen 's ochtends.
Voorheen sliep ze altijd anderhalf uur 's ochtends. Nu is ze al 2 ochtenden gewoon aan't spoken in d'r bed. Maar het vreemde is dat ze wel heel moe lijkt voordat ik d'r naar bed doe. Gaat ze met d'r hoofd op de tafel liggen en steeds tegen mij aanhangen en heel zeurderig.
Maar slapen, ho maar.
Hah haar om half 11 naar bed gedaan vandaag en om 12 uur er maar weer uit.
Tussendoor een paar keer naar hoe toegegaan om haar weer neer te leggen en de dekens weer in te stoppen.
Nu heeft ze net weer een half boterhammetje op (meer wilde ze niet).
Normaal eet ze echt een hele boterham maar denk dat ze te moe was om te eten.
Heb haar net weer naar bed gedaan om 12.30. Nu hoor ik haar niet meer dus denk ik dat ze slaapt.
Ik hoop maar dat ze 3 uur slaapt anders redt ze het echt niet tot vanavond.
Wie heeft er tips wat ik misschien anders kan doen?
Ik hoor ze heeel graag. Alle tips zijn welkom.
Zie er nu echt een beetje tegenop als ze bv om half 3 wakker wordt. Zit ik straks met een heel moe kind om 17.00.
Groetjes Marianne