Niet meer zwanger... Dat is gek!!!

Voor degene die net als ik al bevallen zijn: vinden jullie het ook zo gek om niet meer zwanger te zijn. Geen dikke buik meer, geen getrappel... 9 maanden lang de baby voor mezelf gehad en nu moet ik haar delen met de rest van de wereld.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik heb een fantastische zwangerschap gehad en een voorspoedige bevalling. Mijn dochter doet het geweldig en ik zweef op een roze wolk. Maar de emoties zijn erg wisselvallig. Kan zomaar huilen omdat ik 5 minuten naar de brievenbus ben gelopen, omdat ik mijn dikke buik mis of omdat ik zo intens gelukkig ben met vriend en kind!
Kortom de achtbaan van emoties is hier losgebarsten!!!

Haha tja die hormonen... Hier kan ik 'de buik' momenteel missen als kiespijn, wil m'n meisje zo graag veilig vasthouden en voel me gewoon verre van goed (die altijd zware laatste loodjes)

Bij mijn (aangetrouwde) nichtje is 3 w geleden met 38 w haar dochtertje overleden in haar buik, reden onbekend... Natuurlijk weet ik dat die kans klein is, maar k zou zo opgelucht zijn als m'n meisje gezond geboren zal zijn...

Maar goed, ik kan me jouw gevoel ook voorstellen hoor, had dat bij m'n zoon ook en zal het ook deze x wel krijgen. Hoe lastig en pijnlijk ook, het is ook zoooo bijzonder om zwanger te zijn!

Ik vind mijn lege buik heerlijk.. Mis helemaal NIETS van het zwanger zijn... Lekker rustig van binnen...

Ik mis ook echt niets van het zwanger zijn, pas mn oude spijkerbroeken alweer en kan niet anders zeggen als dat k blij ben dat ik mezelf weer een beetje ga herkennen, buiten dat zoals Femmmke ook zegt; lekker rustig van binnen, Djaimy voelde ik er van de 24 uur gemiddeld zeker 16 uur per dag bewegen/draaien/schoppen en ik weet niet wat ie nog meer gedaan heeft maar daar werd ik de laatste weken ook behoorlijk kriegel van.
Nee ook ik ben blij dat mn mannetje gewoon in zn bed ligt in plaats van in mijn buik zit!

Nou t,is byzonder zwanger te zyn maar zal zo bly zyn als ze er is ze is zo mega druk alles doet zo pyn ik wordt er ook kriegelig van maar ook misselyk slaap byna niet meer lig byna hele dag op de bank kan slecht lopen met als klap op de vuurpyl dat we gister te horen hebben dat m,n 41 jarige schoonzus een gezwel in d,r hoofd heeft dus dat kan er ook nog wel by m,n zoon v 3 is erg lief maar met vlagen ook lekker ondeugend

Ik mis ook niks van 't zwanger zijn!! Voel me voor het eerst in maanden weer een beetje mezelf! Geen gekte in me hoofd, geen pijn, geschop & slapeloosheid meer, geen ZUUR of gore Rennies en mijn heerlijke mannetje in mijn armen!! Nee zwanger zijn is niet zo mijn dingetje ;)!!
Onze kinderwens is af!!

Ik heb dat ook mis helemaal niets aan het zwanger zijn.
En dat was eigenlijk direct nadat onze kleine meid geboren was, had ik direct het idee mijn "lichaam" weer terug te hebben.

Maar de emoties door de hormonen die kan ik nu missen als kiespijn. Word gelukkig alweer minder maar toch!

@mickey wel heftig hoor, kan mij voorstellen dat je blij bent als jullie kleine is geboren.

Terug
Bovenaan