Niet meer zwanger :(

A

Anoniem

Guest

Na een lange zware vakantie kom ik weer even me verhaal doen…

Helaas een minder leuk verhaal….. maar dat is niet anders…..
Ik had 26 juli 2007 me 1e echo erg klein met 5 weken zagen we een inni minni stipje
We zijn daarna lekker 1 week op vakantie geweest en 2 dagen daarna 7 aug weer
Een echo gehad helaas zag dat er niet goed uit het was niet gegroeid en dus nog steeds5 weken….
Gelijk storte onze wereld in je gaat voor iets belangrijks in je leven en na 7 weken is er niks meer
De vrouw van de echopraktijk zei ook al dat het een zware miskraam zou worden als het uitzichzelf
Losliet… ik heb gelijk de VK gebeld en die zei wacht het nog een week af maar ik had er al 2 weken opzitten en
Doordat het zoveel bleek te zijn wou ik niet dat het uitzichzelf kwam en heb ik besloten een curretage te doen…
De VK heeft de gyn gebeld en kon vrijdag 9 aug gelijk langs komen hebben nog een echo gemaakt voor de zekerheid
En er was echt niks ik heb bloed moeten prikken omdat me bloedgroep nog niet bekend was en zou maandag ochtend een
Telefoontje krijgen wanneer de behandeling zou plaats vinden… maandag werdt ik gebeld dat het woensdag zou worden en
Dat ik om kwart over 7 aanwezig moest zijn sóchtends… ik mocht nix eten en drinken toen ik daar aankwam kreeg ik een pilletje
Om me lekker te relaxe want stond stijf van de spanning en en zat ieder moment te huilen….. ik werdt om kwart over 9 na de wachtkamer
Gebracht van de OK en om half 10 werdt de nacose ingespoten ik werdt om half 11 weer wakker…. Was heel zwaar toen ik wakker werdt
Om half 1 kwam de co assistente zn verhaal doen: het was een gemakkelijke curretage, we hebben het vruchtje extra gecontroleerd omdat we
Het raar vonden dat je met 5 weken al een miskraam zou hebben… we hebben dan ook het weefsel gecontroleerd volgens het weefsel bleek
Dat je al 12 weken zwanger was en dat het met 5, 2 weken al gestopt is….. het vruchtje was ook niet goed aan elkaar gesmolten…. Vandaar dat het
Bijna geen kans had gehad om levensvatbaar te worden….. het had dan ook 80% kans gehad als het had doorgezet dat ik een kindje met syndroom van
Down had gehad…. Ik bleek ook de Resus factor te hebben dat is erfelijk daardoor heeft mijn moeder 22 jaar geleden ook een miskraam gehad op 13 weken.
De resus factor veroorzaakt vaak een miskraam…. Je lichaam ziet je kindje wat groeit als een bacterie en stoot het af door die resus factor dat zorgt ervoor
Dat de cellen niet goed aan elkaar groeien…. Ik heb er tegen stoffen voor gekregen en als ik een volgende x zwanger wordt heb ik 50% minder kans op een miskraam
Dus dan is het nog 30% maar we gaan er dan zeker positief tegen aan kijken wij hopen dat we snel weer blij mogen zijn !!!!!

Ik zal eens kijken of we een mooie foto kunne maken van onze herrinering aan ons kindje we hadden al veel spullen gehad…..
Ik zal hier zeker op de site blijven en jullie volgen met de zwangerschap… en hopelijk mag ik snel mijn verhaal weer met jullie delen maar we hebben beslote om
1st ff te gaan samen wonen!!!!!!

Is hier verders al wat gebeurd of veranderd ????????
sorry dat ik zo'n tijd weg was vakantie en gewoon een klote tijd :(

xxx Mariette

Hoi meid,

Dat is zeker geen leuk nieuws zeg.

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies.

Ik hoop dat je gauw een gezonde zwangerschap mag beleven.

Liefs,

Vanessa

Ik vind het heel erg voor jullie!! Heel veel sterkte met het verwerken van deze klap en misschien inderdaad wel goed dat je je door te gaan samenwonen ook andere dingen hebt om mee bezig te zijn. Ik hoop jullie snel een voorspoedige zwangerschap toe !

liefs van Sandra

Terug
Bovenaan