niet (meer) zwanger

A

Anoniem

Guest
vandaag echo gehad en er was niks te zien van een eventuele zwangerschap!   Moest gelijk hsg prikken omdat ik toch een paar posi testen had! Nu kan het komen door de mk die ik de vorige keer heb gehad of dat het niet op de goede plaats zit! maandag moet ik terug komen! Nu weet ik nog meer dan ooit dat ik goed op mijn eigen gevoel moet afgaan! Diep van binnen wist ik het al! maar het is even hard!

Ik blijf nog even bij jullie hangen!

kus kus

lieve schat, ikweet niks hier op te zeggen sorry!! echt k..!
probeer er   goed over te praten, over je gevoelens enz......
ik denk aan je,

veel liefs wendy

Hé Coortje,

Wat ontzettend jammer zeg !! Ik had het je zo gegund. Hopelijk ben je snel aan de beurt !!

he wat jammer....
moet je nu een week wachten voordat je weet of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is....

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
Heel veel sterkte en ik denk aan je!

Liefs,
mama Peet

Oooooooh, shit zeg Coortje!!!
Wat een rot bericht.
Ik was al steeds aan het kijken of er nieuws van je was. Het zit jullie echt niet mee hoor!
Ik snap dat dat balen is. Maar geef de moed niet op meis, onze tijd komt nog wel!

Groetjes,

M3

Hoi coor,

Ik weet echt niet wat ik hier op moet zeggen
Alleen sterkte aankomende tijd.
Hoop dat het binnenkort echt gaat lukken.
Als je er over wil praten weet je me te vinden

groetjes steenbokje

Oh Coortje, wat verdrietig! Je schreef dat je wel een voorgevoel had, dat had ik ook bij mijn tweede miskraam, maar toch blijf je hoop houden dan he? Totdat die zeepbel weer uit elkaar spat.... Ik leef heel erg met je mee en hoop voor je dat die posi testen van de mk kwamen en niet door een of andere bb zwangerschap!! Sterkte en als je even van je af wilt schrijven weet je ons te vinden!!

Liefs, Anke

Hoi Coortje,

wat vreselijk voor je! Nu maar hopen dat het snel echt raak mag zijn.

Sterkte,

groetjes Belle

Terug
Bovenaan