Niet meer zwanger!

Heey meiden

Hierbij wilde ik jullie even laten weten dat ik gistermorgen een mk gehad heb en dus niet meer bij de juni mama's hoor! Ik had was oud bloed vanaf maandagavond.. toen verwachtte ik er nog niks van want dat had ik bij mijn 2e dochter ook. Dinsdag werd het al wat meer en ook wat helderder. Dinsdagavond om 18.15 naar bed gegaan was erg moe. Ook had ik toen al wat ongesteldheids pijn! S'nachts werden de meiden even wakker en toen ik de oudste naar bed bracht zat ik ineeens helemaal onder het bloed! Even onder douche en weer slapen. Rond 6 uur weer naar de wc en toen kwam het vruchtzakje er al uit!
Daarna nog veel bloedverlies maar buikpijn zakte al snel af!!

Vandaag een echo gehad bij de gyn en het zag er goed uit! Alles is eruit dus dat is mooi! Nu moet ik 4 weken afwachten en dan een test doen! Is die nega moet ik aan de provera (ongi opwekken) en dan aan de clomid! Is hij posi moet ik weer naar het ziekenhuis, echo maken en bloedprikken en nog wat langer wachten! Ik ben er zelf erg rustig onder en heb het geaccepteerd!

Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap! Geniet ervan het gaat zoooo snel!

Liefs!!
.
 
Terug
Bovenaan