Niet misselijk ofzo?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje: zijn er hier ook dames die helemaal geen zwangerschapssymptomen hebben en toch zwanger zijn? Niet misselijk, zere borsten of wat dan ook?

Ik ben zelf vijf weken zwanger, maar heb geen echte zwangerschapssymptomen.
Van de week wel een paar keer steken (groei baarmoeder denk ik) en moe. Maar die moeheid zegt niets, want ik heb het megadruk op het werk.

Begin me zorgen te maken, zeker omdat ik al twee keer een mk heb gehad en ik die symptomen toen wel had. Of is het nog gewoon te vroeger voor de overduidelijke zwangerschapssymptomen bij vijf weken.

Ook nog: weten jullie bij hoeveel weken het hartje gaat kloppen?
Dan weet ik wanneer ik een termijnecho moet laten maken om hier iets van te zien.

Groetjes,
Janneke

Ik had eigenlijk geen klachten behalve beetje bitchy, geirriteerd en wat moe (later is dat moe veel meer toegenomen trouwens)

Ja de meningen verschillen wanneer je het kan zien, ik he bij 7 weken een uitwendige echo gehad en toen klopte het hartje maar dat is dus niet bij iedereen zo blijkbaar, misschien het beste even je VK opbellen en vragen wat daar gewoonlijk is :)

Geen klachten hoeven niet te betekenen dat je niet zwanger bent hoor, komt goed!!

Hoi Janneke,

Ongeveer aan het einde van de 6e week gaat het hartje kloppen en kun je dit zien op een echo. Ik heb zelf met 6 wkn en 5 dgn een echo gehad en toen kon je het al goed zien.

De misselijkheid begon bij mij in de 6e week, en ik heb er de hele dag last van. Kan slecht eten en drinken en moet vaak spugen.

Bij de zwangerschap van mijn dochter begon de misselijkheid pas met 8 weken en dat duurde tot de 17e week. Gelukkig had ik er toen alleen 's-morgens last van.

En mijn zus heeft bij haar zwangerschap helemaal geen last gehad van misselijkheid.

Dus het is bij iedereen anders. Je hoeft er ook niet persé last van te krijgen.

groetjes Josine

Terug
Bovenaan