niet misselijk?

hallo
ik heb een vraagje.
ik hoor iedereen  zeggen dat ze zo misselijk zijn maar ik heb daar helemaal geen last van.
ik heb alleen last van af en toe buikpijn en pijnlijke/gevoelige borsten.
kan dat   kwaad dat ik niet misselijk ben. ik heb begrepen dat het te maken heeft met HCG. ik ben 7 weken zwanger en maak me daar eigenlijk best een beetje zorgen om
 
hallo,

Wees blij dat je niet misselijk bent en maak je niet te druk, is zo jammer, geniet ervan! Ik was bij de 1e de eerste 3 mnd. wel misselijk en ben nu 6 wkn. zwanger van de 2e en ben helemaal niet misselijk, ook alleen mijn borsten en buik.Ik ben wel heel erg moe, pfffffffff, kan de hele dag wel slapen....
Ik hoop dat je d'r wat aan hebt en ga lekker genieten, heb je ook al een afspraak bij verloskundige gemaakt of voor een termijnecho??
Ik ben van de tweede zwanger geraakt d.m.v.hormoonbehandeling en heb gisteren een inwendige echo gehad en en piepklein "garnaaltje"gezien waarvan het hartje al klopte!!!
Als je dat eenmaal gezien hebt, valt er een zorg van je af!!

Groetjes.
 
Hoi Ingrit,

Ik ben 8 weken zwanger en heb dezelfde klachten als jou, af en toe buikpijn en gevoelige borsten en met name s'nachts.
Vorige week ben ik ziek geweest, overgeven, diarree. Ik ben dus blij dat ik niet misselijk ben van de zwangerschap, want prettig is het niet. Gewoon proberen te genieten van de zwangerschap. Soms maak   ik ook ongerust en vraag me af of alles wel goed is, over 3 weken heb ik de eerste echo dus nog ff wachten.

Groetjes Sanne

 
hallo sanne,

wees inderdaad maar blij dat jeniet misselijk bent. Ik ben zo misselijk geweest, niet te geloven. Ik hield niks maar dan ook niks binnen. Geen eten geen drinken. Ik was kompleet uitgedroogd en ben ook met spoed opgenomen geworden voor een week. Gelukkig gaat het nu goed met me. Maar het is geen pretje.
Bij de eerst ben ik 16 weken ziek geweest maar niet zo extreem als nu.
Geniet er maar gewoon van.

groetjes en nog gefeliciteerd.
 
Hoi,
Ik sluit me aan bij de anderen, geniet ervan dat je niet misselijk bent, misschien ben je niet zo gevoelig voor het HCG hormoon.  Ik heb ook veel last gehad de eerste drie maanden. Ik heb twee zussen die  niet misselijk zijn geweest en die hebben beiden ook gezonde kinderen gekregen.
Fijne zwangerschap !!!
 
Hoi,
Ik herken je onzekerheid over het niet misselijk zijn wel. ik begon zelf ookpas met ongever 7 a 8 weken misselijk te worden, hoewel niet heel erg. Na 11 weken hield het ook al weer op. Op zich heerlijk, maar toen belandde ik helemaal in een soort niemandsland; niet misselijk, geen buikje, geen klachten. Soms voelde ik me daardoor fantastisch en soms heel onzeker.
groejtes
greet
 
Hoi,
maak je niet ongerust hoor. Ik ben tijdens mijn zwangerschap helemaal niet misselijk geweest. Heerlijk toch, gewoon van genieten hoor.
Inmiddels ben ik nu 7 maanden moeder. Ook heerlijk!!
Geniet van je zwangerschap.
Audrey
 
Terug
Bovenaan