niet misselijk

Hoi allemaal,
Van mijn eerste ben ik toch misselijk geweest niet normaal, maar nu helemaal niets het lijkt niet eens of dat ik zwanger ben, ik heb nergens last van. Is wel fijn. Zo zie je maar weer elke zwangerschap is anders, ik hoop trouwens dat mijn bevalling wel hetzelfde is, want dat was een eitje. Hebben jullie al zwangerschapskwaaltjes? Het schijnt in week 10 maximaal te zijn. Nou ik zit in week 6 dus misschien komt het nog.
groetjes,
Elise

Haihai, volgends mij kan jij star80 een handje geven, die heeft ook het geluk dat ze nog niet veel voelt!
Ik ben wel met vlagen misselijk tot kokhalzend toe, heb steken die naar mn liezen trekken, zweten wat ik nooit doe, maar ook geen pretje hoor, want telkends denk ik, zou het nog wel goed zitten, terwijl jullie niks voelen en ook onzeker zijn hihihihi.Het is ook nooit goed heh als je niks voelt, word je onzeker , als je wel iets voelt ben je ook onzeker hahahah.Ik zit nu in mn 5de week, en heb toch stiekum nog een digitale test gedaan en gelukkig stond er nu 2-3 op, dus ik helemaal blij, nooit zo uitslag gehad.
Meid misschien komen de kwaaltjes nog misschien niet maar na de eerste echo zal de onzekerheid voor een dee hopelijk weg zijn.
Leef met je mee!Liefs nance

Hahaha, het is ook inderdaad nooit goed. Het brengt gewoon heel veel onzekerheden en twijfels met zich mee. Ik hou het nog steeds op een opgeblazen buik 's avonds en af en toe wat steekjes. Heb ook nog een clearblue zwangerschapstest gedaan; Binnen no time, zwanger 3+ (= 5 + weken). Klopt! Ga naar de 6 weken. Toch heel fijn als je die bevestiging krijgt, hihi.

Ook heel tof; mijn schoonzusje is zwanger!! Pats, in 1 keer raak! En ze is ook nog eens even ver als ik! Hoe bijzonder :) Meteen gevraagd of ze kwaaltjes had; Nee, alleen af en toe wat buikpijn. Zo zie je maar... :)

Liefs x

Hoi bedankt voor jullie berichtjes, Ik denk dat ik 6 weken zwanger ben, dus dat is bijna tegelijk met jullie, dat is leuk. Kunnen we ook tegelijk onze echo's delen enzo.
Ik krijg gelukkig wel felicitaties, dus dat is al iets leuks. Maar verder merk ik er niets van dat ik zwanger ben.Ik ben zo benieuwd wat het geslacht is. Jongen meisje? Ik heb al een meid en dat is heel leuk. Maar alletwee is welkom.
Maar jongens zijn stoerder.
groetjes,
Elise

Hier ook weinig kwaaltjes! De vorige keer begin dit jaar toen ik zwanger was echt enorme rugpijn, moe, misselijk en bloedverlies vanaf het begin. En nu alleen maar HEEL moe. Maar voor de rest helemaal niets! Erg lekker!

Ik was bij m'n eerste zwangerschap heel moe en behoorlijk misselijk. Nu ook eigenlijk de hele dag door misselijk ( soort wagenziek gevoel), moe en zere borsten. Als ik 's ochtends wakker wordt heb ik buikpijn, schijnt ook normaal te zien.

Ik ben bij alle zwangerschappen hartstikke misselijk geweest en nu nog helemaal niks vind het wel lekker maar wel heel vreemd. Heb alleen nu al last van de beginnende bekken instabiliteit daar baal ik dan wel vreselijk van maar god wist dat de kans erin zat.
Groetjes esther

Terug
Bovenaan