Niet mooi meer

Hoi, ik ben 9 weken geleden bevallen van een prachtige zoon en echt een voorbeeldig kind.
Alleen kreeg ik de laatste drie weken van de zwangerschap ontzettend last van stiea.
Heel mijn bovenbenen mijn buik en mijn schaamstreek zit helemaal onder. afschuwelijk.
Nu zou ik best wel weer sex willen alleen vind ik mezelf niet aantrekkelijk meer en kan ik mezelf ook niet echt meer geven.
Ik was altijd heel slank en strak in mijn vel maar ik ben nu helemaal uitgelubbert en ik kan niet geloven dat mijn man mij nog mooi vind.
Ik zit wel weer 1 kilo onder mijn start gewicht.
Hebben hier meer meiden last van?

hoi noomie
ik ben gelukkig nog wel strak,alleen niet bepaald slank meer.vetrol op mn buik en zadeltassen op mn heupen.en op mn rug is ook wat gebeurt want mn strakke blousjes pas ik echt niet meer.ik ben nu 11 weken geleden bevallen en moet nog 7 kilo afvallen.ik heb ook straie maar dat trekt over een paar maanden vanzelf weg joh(de kleur dan en dan zie je ze niet meer).het heeft gewoon tijd nodig om terug in vorm te komen.lekker fitnessen ofzo.
ik schaam me trouwens niet voor mijn   man,die vind me nog steeds mooi.en jou man vind jou ook nog wel aantrekkelijk hoor.hij houdt toch van je.de meeste mannen vinden hun vrouw juist heel aantrekkelijk omdat ze hen een kind hebben geschonken,dat maakt ze trots.mijn man zegt dat ook.je moet lekker jezelf kunnen zijn bij je mannetje.en als je niet tevreden bent met je lijf kun je daar wat aan doen,maar je hoeft je niet te schamen.iedereen heb wel wat en een ander ziet t vaak niet eens!
groetjes kari

Hoi,

Ik ben nog een paar kilo'tjes te zwaar, maar mijn man vindt dat geen enkel probleem. Ik vraag me ook wel eens af hoe hij me nog aantrekkelijk kan vinden, maar hij ziet dat heel anders. En wat Kari ook al zei: wat jij ziet, ziet een ander meestal niet! Zo vond ik een meisje van zwangerschapsgym heel slank en baalde ik des te meer van mezelf omdat ik nog steeds in broeken maat 44 rondloop (jaja, de bekende zadeltassen op mijn heupen). Bleek zij dus dezelfde maat te hebben... Iedereen vindt dat het bij haar meer toont dan bij een ander.
Wel heb ik wat leuk nieuw ondergoed en wat leuke nieuwe kleren gekocht. Over een paar maanden is het te groot, maar het is me het geld wel waard. Door die nieuwe kleren voelde ik me weer veel aantrekkelijker, hipper, vlotter, enz. Misschien helpt dat bij jou ook? En anders moet je je man je gewoon uitgebreid laten vertellen wat hij precies allemaal zo mooi aan je vindt, hihi...

Liefs,

Eveline

Oh, dit is zo herkenbaar. Twee jaar voor ik zwanger werd, ben ik 20 kilo afgevallen. Eindelijk kon ik mooie spijkerbroeken aan en durfde ik weer leuke strakke truitjes aan te doen. En toen kwam de kinderwens, dus stoppen met roken, 5 kilo erbij en daarna zwanger, 20 kilo erbij!!!!!! Inmiddels is Max bijna 13 weken en nog steeds moet ik ongeveer 10 kilo afvallen. En natuurlijk zit het met name op mijn buik, kont en benen. Die leuke plekken van je lichaam, waar het zo moeilijk vanaf gaat. Een paar weken geleden ben ik dus ook maar wezen shoppen en ik heb ik wat leuke (grote) broeken gekocht en hopelijk kan ik deze over een paar maanden weer ver achter in de kast leggen en kan ik mijn mooie Replay-broek weer aan!

Bij de oudste is die laatste 5 kg er nooit meer af gegaan en nu was ik weer 18 kg aangekomen....goed, nog 8 kg en dan zit ik weer op mijn startgewicht van deze zwangerschap en dan die andere 5 nog....zucht, en striae, bij de eerste een beetje op mijn buik en nu.....ook boven mijn navel en op mijn bovenbenen....

Hollands Next Topmodel zal dit jaar wel niets meer worden , en daarna ook niet, maar ik moet het er maar mee doen.....

Yvonne

hahahaa, ik woog voor mijn zwangerschap 61, ik was 23 kilo aangekomen (maar ik had me eigen de laatste 3 weken van mijn zwangerschap niet meer gewogen hahha ik durfde niet meer) en ik weeg nu 70 dus ik moet nog 9 kilo kwijt, maar het gaat de goede kant op ik ben lekker aan het fitnessen 2 keer per week, alleen wat ik heel vervelend vind zijn die striea op mijn buik die zijn echt de laatste 2 weken van mijn zwangerschap gekomen, hahaha en moet je nagaan Chez is 5 weken te vroeg geboren ik ben benieuwd hoeveel ik had gewogen als ik gewoon die 9 maanden had uitgelopen, hahaha en me kerel  vind het juist lekker zo een beetje extra houvast zegt die, groetjes.

Ik maak er inderdaad meer druk om dan mijn man, vindt alles nog gewoon mooi/sexy, maar ik voel me ook niet altijd zo... Heb ook striae gekregen in de laatste weken (had al helemaal de hoop dat het mij bespaard zou blijven, maar tevergeefs...) en elke ochtend in de douche "schrik" ik even, oei ze zijn wel errug rood/paars. Ik heb ze in mijn pubertijd ook gekregen (heupen, borsten), dus ik weet heus wel dat ze verbleken, maar toch...
Ik ben nooit slank geweest en heb altijd een buikje gehad, maar nu blubbert het allemaal nog iets meer, al zijn alle zwangerschapskilo's er al weer af. Ik ben ook een beetje bang voor de beruchte "theezakjes" nu ik de BV aan het afbouwen ben. Ze hangen nu al zo...

Ik probeer me dan weer op te peppen: ik heb wel ruim 41 weken onze kleine reus gedragen en daarna op de wereld gezet. Da's niet niks!! Dan kan ik niet verwachten dat ik er nog als een achttien-jarige uitzie...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Terug
Bovenaan