Niet naar CB geweest vandaag

A

Anoniem

Guest
Het was zulk slecht weer dat ik de afspraak heb verzet. Ik moest lopen (heel ver) of fietsen (harde wind) en onder allemaal bomen door. En de takken vliegen hier door de lucht, dus was niet verantwoord....

groetjes maris

ps echt weer om op de bank te hangen met een zak chips en een leuke film! en postars natuurlijk!

Hoi Mariska,

Je hebt groot gelijk hoor. Wij moesten vandaag wel naar buiten, hadden een afspraak bij de HA, maar onderweg kwamen we de brandweer al tegen. Er was een boom omgewaaid. Inderdaad weer om lekker thuis op de bank te hangen en ook ik heb al helemaal zin in Popstars vanavond, baalde echt dat het niet door ging vorige week.
Mijn man is vandaag lekker thuis dus we willen straks misschien wel even naar de stad maar we moeten maar even kijken

groetjes Linda

Hoi mariska

je heb groot gelijk, ik woon 9 hoog en de bomen gaan echt heel hard heen en weer en je hoort de wind echt loeien....alleen tja wij zijn daarnet gewoon gaan zwemmen en gaan zo ook gewoon op kraamvisite....ik ben iemand met een   volle agenda en afspraken verschuiven gaat zo moeilijk!

Maar vanavond zitten wij ook heerlijk op de bank voor de beeldbuis lekker warm bij de kachel...alleen dan geen popstars...vind ik dus verschrikkelijk!!

Groetjes
Angelique

Ik moest ook op de fiets vanmorgen.
Eerst Birgit brengen naar de opvang. Ik keek naar buiten en t kwam met bakken naar beneden: ik regenpak aan, Birgit regenpak aan. Doe ik de achterdeur open: droog :-S
Nou idd flinke rukwinden en birgit: whaaaa whaaa!!! hahaha gelukkig bleeg het droog!

Daarna moest ik mijn fiets gaan wisselen voor het vouwexemplaar en ben ik naar het station gefiets en in A'dam naar mijn werk... ik had wind mee en ging als een speeeer :)

Ik moet straks weer terug en ik denk dat ik dus maar wat eerder weg ga, want met wind tegen langs het IJ gaat vast niet zo snel..
Gelukkig haalt vriendlief Birgit met de auto en kunnen we vanavond ook lekker onderuit op de bank met wat lekkers bij gtst en ranking de stars!!!

Wat moet dat moet natuurlijk. Maar ik vond het cb niet belangrijk, Feline hoefde geen prik en ze doet het goed.

Ik baalde vorige week ook dat dat stomme domino gebeuren op tv was...

Nou inderdaad zeg je zou uit je broek waaien. Wou vanochtend heel sportief lopend naar desupermarkt maar heb toch maar eieren voor me geld gekozen en ben met de auto gegaan.
En nu heeft Merel ook nog een humeur van een onweersbui want die is ook de halve dag niet te genieten.
Ze wil niet slapen. niet spelen niet drinken niet eten ..........En vooral HUILEN
Volgens mij is er nog meer storm op komst.

En me arme ventje moet vandaag de hele dag buiten werken. Zal vandaag wel niet veel gedaan worden.
Blad blazen heeft in elk geval geen nut HAHA

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 13:47:46'));

Wat moet dat moet natuurlijk. Maar ik vond het cb niet belangrijk, Feline hoefde geen prik en ze doet het goed.

Ik baalde vorige week ook dat dat stomme domino gebeuren op tv was...

Hey Mariska,
Ik probeerde niet te zeggen van"Nou ik ben wel geweest hoor!" Ik had in jou geval ook zeker afgebeld.. de gedachten schoot vanmorgen heeel even door mijn hoofd van "oh dit doe ik me kind niet aan, ik meld me ziek!" maarja dat gaat zo niet natuurlijk...
Ik wordt btw zo gehaal ddoor mijn vriend want er is een bovenleiding kapot en er rijden geen treinen op mijn stuk.. hoef ik gelukkig lekker niet meer te fietsen, alleen in de file staan wrs...

doei!!!

PS. domino d-day zuigt idd...

Je kan je moeilijk ziek melden omdat het hard waait
zou wat zijn als iedereen dat deed hahaha

lekker dat je met de auto naar huis gaat, wel file, maar geen overvolle bus moet je maar denken!

groetjes maris

Terug
Bovenaan