Niet nog een keer pech!

Hoi allemaal,
Het begon allemaal zo mooi.
De dag dat ik van Lieke* had moeten bevallen kwam ik erachter dat ik weer zwanger ben.
Mijn mooiste souveniertje uit Kreta.
Met 7 en 8 weken een echo gehad zag er prima uit.
Hartje klopte, ons pupje groeide goed.
En nu met 9 weken en 6 dagen sinds gister mini beetje bloedverlies gehad en had gister en vanochtend ook buikpijn.
Kan ook mijn baarmoeder zijn die aan het groeien is.
Nu nog alleen beetje oud bloed met afvegen sorry ik weet het klinkt vies.
Ik ben zo bang!!!!!
Ik wil niet weer een kindje kwijt.
Krijg vanavond gelukkig een echo.
Verloskundige is een kennis en zei zegt dat er ook gewoon een bloedvaatje geknapt kan zijn.
Zou mijn grootste angst toch weer de waarheid worden.
Wie geeft mij effe dat steuntje in de rug?
Hoop dat ik vanavond ons pupje gewoon zie spartelen.Liefs Mama pup

Hoi Pupke,
Had ik net een heel verhaal getikt, is alles weg!
Ik wilde je ook even veel sterkte wensen!
Het beste kun je toch je echo afwachten, eerder ben je toch niet gerustgesteld.
Maar je pijn en bloedverlies hoeven niet het eind van je zwangerschap te betekenen. Ik weet dat inmiddels uit ervaring!
Na 3 miskramen ben ik nu al weer 24 weken zwanger.
Dat je je zorgen maakt en je pijn en bloedverlies direct toeschrijft aan je vorige nare ervaring is heel normaal, en je angst kan ik me heel goed voorstellen.
Je zult nooit meer onbezorgd zwanger zijn, maar ik heb bij mezelf gemerkt dat het na het verstrijken van je mijlpaal zeker mogelijk is om te genieten van het wondertje dat in je groeit!
Heel veel sterkte en laat t even weten ok?
Liefs, Karin

Hoi Karin en Lientje,

Het was wel mis.
Donderdagavond is het vruchtje afgekomen.
Hellaas zit er nog weefsel dus nog effe wachten.
Ik baal ontzettend 3x zwanger en nog steeds met lege handen staan.
Het is niet eerlijk!
Ik hoop gewoon dat ook ik ooit mijn kindje mag vasthouden.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot?
liefs pupke

Hey Pupke,

Ik lees net je verhaal en ik schrik ervan!
(ik had alleen je verhaal nog maar gelezen over je zwangerschap nadat je terugkwam van Kreta en was zo blij voor je...)
Misschien ken je me nog van het zwanger worden-forum, topic 'Klussen vanaf januari'?
Ik was nu 8 weken zwanger maar heb afgelopen vrijdag een miskraam gehad en het vruchtje verloren.
Gisteren bij de vk geweest en mijn lichaam had het helemaal zelf 'opgeruimd' zeg maar, dus ik hoef niet naar het ziekenhuis gelukkig.
Ik wens je héél veel sterkte toe om opnieuw een verlies te kunnen verwerken!

Liefs Elin

Hoi Elin,
Bedankt voor je lieve reactie!
Wat erg dat jij ook een miskraam hebt gehad!
We hebben wel veel pech he?
Wil jij gelijk weer aan de slag of wacht je even?
Ik krijg in november pas de uitslag van het chromosoomonderzoek.
Dat duurt wel lang wij doen het effe rustig aan maar stiekum hoop ik dat het snel weer raak is en dan een normale zwangerschap te beleven.
We zien het wel de druk is er nu wel af.
Jij ook succes en ik hoop dat wij allebei snel beter nieuws hebben!
Liefs Pupke

Hey Pupke,

Wel leuk dat we elkaar in ieder geval weer gevonden hebben op het forum! Sinds het forum is 'vernieuwd' kon ik niets en niemand meer vinden hier.
Ik wil mijn menstruatie even afwachten en dan opnieuw beginnen met temperaturen etc. Maar tot die tijd gaan we niet bewust met anticonceptie vrijen. Als het raak is, is het raak. We zien wel.

Jullie geduld wordt ook wel op de proef gesteld zeg! Duurt het altijd zo lang voordat de uitslag van een chromosoomonderzoek binnen is?
Ik hoop inderdaad dat we allebei snel beter nieuws hebben, en dat we dan een gezonde zwangerschap mogen beleven!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan