niet nog meer klachten!

oh word helemaal gek van
ik hoest de hele dag slijm op, nu de kleine groot wordt hebben de longen het krap en dan nog slijm erin pfffff

en nu ook nog rib gekneusd dacht ik
wist niet eens dat dat ook kon, wel ergens hier op de site gelezen maar dat het ook echt was

zo irritant kan me nu helemaal niet bewegen

morgen eens naar de dokter

ons rustige weekend bestond uit stroomuitval, storing cv en in de kou zitten en dat overdag en midden in de nacht, ik ben kapaot bleh

rotweekend, maar onze grote meid begon in bad ineens te tellen! 1,2,3 een, dee die!
zo gaaf, maakt alles wel weer goed.

groetjes Sabine

Jeetje zeg das ook niet fijn. En ja een rib kan je makkelijk kneuzen in je zwangerschap maar ook tijdens een verkoudheid dus ik denk dat jij dan gewoon dubbel pech had.

Hoop dat je week beter verloopt dan je weekend en dat van je dochter is natuurlijk wel erg leuk!

Beterschap!!

xx

Zo te horen denk ik ook dat je een verkoudheid hebt. En die rib dat kan idd. Ik heb het nu niet, maar bij de vorige wel heel erg gehad. En dat is idd erg pijnlijk!! Probeer je buik zoveel mogelijk ruimte te geven en goed rechtop te gaan zitten, dat kan wat helpen.

Voor het slijm zou ik idd even bellen naar de ha, misschien heeft hij een drankje wat je bij de apotheek of drogist kan ophalen.

Succes!
Liefs ciomama

hoi dames

naar de ha geweest, door de zwangerschap heb ik meer slijm, in de baarmoeder maar ook in mijn neus.
hierdoor sneller benauwd, giga snurken en ook continu deprikkel om te hoesten, maar achterin de keel is door de zwangerschap ook gevoelig dus kan uitlopen tot overgeven.
Nu heb ik hierdoor dus ook nog mijn ribben gekneusd!
ik krijg wat om het slijm te verzachten en verminderen. als goed is hoest ik dan minder en snurk ik minder, zal manlief blij mee zijn

maar en bekkeninstabiliteit en ribben gekneusd is echt bijna niet te doen, altijd doet er wel wat zeer.
niks is meer goed

pfff tis doorzetten dat weet ik, maar alles bij elkaar wordt het gewoon heel veel.
zegt de dokter: zulke zwangerschappen en dan nu alweer zwanger van de 2e? dat is lef hebben
tja eigenlijjk wel ja hihihi, maar ja anders kijk je er allene maar meer tegenop toch?

nu slapen proberen, moet de dag maar doorkomen

Terug
Bovenaan