Niet normaal meer

Gisterenavond even naar de mama-mazzeldagen bij de Prenetal geweest. Ik had alleen positiekleding van vorig jaar en dat was alleen wintergoed. Dus ja, toch maar wat t-shirts en een rokje erbij. Tenminste dat dacht ik. Pfffft 60 euro voor een rokje. Zijn ze wel goed wijs. Die heb ik dus maar laten hangen. Ook wilde ik nog wat t-shirts voor Tjerk. Maar ook prijzen waarvan ik achterover sloeg. 30 euro voor een kinder t-shirt? Nou hebben wij het echt niet slecht. Kunnen aardig rond komen, maar dat is toch niet normaal? Zijn kast hangst voor de rest vol met uitverkoopjes en hij heeft 1 iets duurder shirt gehad, maar heb heel hard moeten zoeken voor shirts van rond de 10 euro. En mensen staan daar hun kar en armen vol te laden alsof het niks kost. Ik kan dat echt niet begrijpen. Misschien dat ons inkomen dan toch wat lager is, maar ik geef echt geen honderden euro's uit aan kinderkleding. Voor het najaar gaan we lekker een dagje naar duitsland van de zomer. En dan hebben we tenminste wel tassen vol voor honderd euro.

ik koop een hoop bij primarkt en de zeeman,
ben dan gemiddeld tussen de 1,50 en de 5 euro voor een t-shirt.
had van de week 4 t-shirts en een zomerjasje voor 20 euro bij de primarkt. dat zijn nog eens leuke prijzen.
ik geef ook niet zoveel geld uit hoor op deze leeftijd ze groeien er snel uit en gaat ook snel stuk als ze straks buiten gaan spelen en kruipen.

ze zijn zo maar weer uit hun kleertjes gegroeid. straks als pascal langer in 1 maat blijft hangen, krijgt hij misschien iets duurder, als dat kwalitatief ook beter is. maar liefst ga ik nu naar bentex, zeeman e.d.

Terug
Bovenaan