niet normaal zeg.........

Wat schoenen tegenwoordig kosten.

Tess en nick vonden het nodig om allebei uit hun schoenen te groeien. Tess binnen 2 maanden en Nick binnen drie maanden.
Even 2 paar schoenen en we zijn 155 eurie kwijt

Die van Tess zijn trouwens wel heel schattig

Nou dit is weer een berichtje waar jullie niets mee kunnen ...haha
Liefs sandra

OOOOooooooooooooooooooo, die zijn leuheuk!!! Stoer én meisje, helemaal goed!!

Ik 'durf' nog niet te gaan hoor, er zijn zoveel leuke schoentjes (maar ik schrik me telkens weer een ongeluk van de prijzen), maar gelukkig passen ze allebei nog even in de schoentjes die ze hebben.

Ik vind ze echt superleuk!

Groetjes
Susan

Wauw,dat zijn inderdaad hele gave schoenen!
Schoenen zijn indd erg duur.
Kleding   haal ik gerust bij de wibra ofzo als ik het leuk vind,zo kun je nog 's goedkoop shoppen,maar met schoenen ga ik toch voor kwaliteit en het oog wil natuurlijk ook wat,haha.
Maar goed,dan heb je ook wat!
En nu moeten die voetjes maar even niet zoveel groeien want dat zou jammer zijn van die gave nieuwe schoenen!
Groetjes Tanja.

Ze zijn wel héél leuk hoor! Wij hadden afgelopen zaterdag precies hetzelfde... 75,=€ voor één paar schoenen voor onze oudste mini-us! We vinden de komende jaren schoenen wel belangrijk voor die kleine pootjes, maar potjandikkie wat zijn die dingen duur zeg!

De schoenen van Thomas!

Kus marieke

mag ze niet plaatsen zegt een rode balk...???

Hoi Sandra,

WAUW,WAUW en nog eens WAUW!!!Wat een leuk schoentje zeg!!Ik moet voor ons Tess ook weereens op pad,maar wat je zegt...die prijzen....ppffftttt!!!!
Maar ze zijn echt héél leuk.

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan