Niet normaal...

Hoi meiden,
vanmorgen om 6u wakker geworden door hevige krampen echt heel heftig.dacht direct daar is mijn ongi,maar na een kwartier kreeg ik aandrang en moest naar het toilet;ontlasting en een paar druppels bloed. daarna was het stuk minder,beetje zeurderig.maar weer in bed begon het weer,heel heftig,dus eruit gegaan,wist niet hoe ik moest liggen.werd ongelooflijk misselijk en ben even op de bank gaan liggen en toen zakte het. het bloed verlis zet niet door,niet vandaag,maar wel hoofdpijn en soms best heftig. verder ben ik nog steeds heel vrolijk,terwijl dat normaal niet zo is als ik ongi ben.alsof je de hele wereld aankan,ondanks dat ik doodmoe ben.
ben blij dat mijn hormoonspiegel getest wordt want dit is heel raar.lijkt me niet dat ik zwanger ben,maar ik hou het wel even in de gaten.heb nog steeds last van mijn borsten en mijn temp was vanmorgen nog 37.1
heeft iemand dit ooit meegemaakt??
ondanks dit voel ik me geestelijk in topvorm! heel apart.
gr. petra
 
Jij hebt echt een raar lichaam!! Grapje! Maar je bent niet de enigste hoor, dus. Ik heb niet hetzelfde als jouw, maar weet ondertussen ook niet meer wat ik moet dneken allemaal.
Maar nog steed niet ongesteld?? Hoor t nog wel.

Gr Debora
 
tja ik weet het,ik ga nergens meer vanuit,maar jeblijft stiekem hopen.. als ik niet zwanger ben laat dan het beekje maar stromen,want dit schiet voor geen meter op en dan ben ik tenminste van die kwaaltjes af!!
inderdaad wachten duurt lang...mijn ongi zet niet door en balen he dat die test niets aangeeft,zelfs geen vaag plusje..als het echt zo blijft en stopt dan ga ik toch het weekend weer testen of maandag,gewoon om zker te zijn.
ik zou als ik jou was ook over een paar dagen weer testen.moeilijk he?
 
ik had van de week ook getest en was negatief en vanmorgen was het een vaag plusje maar wel goed te zien gewoon ff wachten met testen 3 dagen had ik ook gedaan en ben nu zwanger geef de moet niet op petra
 
Terug
Bovenaan