niet normaal

A

Anoniem

Guest
Ik ben al een week ongi normaal ben ik het max 5 dagen.
(ik ben al 10 maanden met de pil gestopt)
Gisternacht werd ik wakker van de kramp in mijn buik niet normaal ik kon er niet van slapen.
Vanacht had ik ook weer zo'n buikpijn en toen ik vanmorgen op mijn werk aankwam was ik al doorgelekt ik had een grote tampon in net 3 kwartier.
Sorry voor het onsmakkelijke verhaal maar ik vroeg me af hoe lang jullie ongi zijn en of je na een week  ook wel eens  ineens zo heftig ongi zijn???

Liefs Bibbi

Hoi Bibbi,
Wel vreemd dat je na een week nog zo erg ongi bent! Je kunt het weleens hebben dat het de ene keer iets heftiger is maar bij mij is het na 5 dagen toch echt over.  
Als het nu nog een week aanhoudt zou ik toch maar eens bij de HA navragen.
Sterkte ermee,

Suus
.

Hoi Bibbi

Zou het niet eens kunnen dat je een heeeeeele vroege miskraam hebt gehad?
Ik weet niet of je overtijd was, maar misschien is dat waarom je zoveel pijn hebt...
Iig zou ik even naar je ha bellen. Als je al zo'n tijd regelmatig bent en er gebeuren ineens gekke dingen, zou ik het toch gewoon maar even vragen..

Veel succes!
Liefs Annet

hai hai,

toevallig maar ik heb bijna hetzelfde....
Ik ben sinds april gestopt met de pil en normaal 5 dagen ongi en de afgelopen keer was ik 8 dagen ongesteld. Echt niet normaal.
Misschien heeft het te maken dat het lichaam compleet is "ontpilt" ?

Liefs
DiSilva

Hoi,

Dit komt mij ook  bekend voor hoor! Ik ben sinds een half jaar gestopt met de pil, en was altijd van zondag t/m woensdag ongi. Nu is het al vrijdag en ik ben het nog steeds... Ik heb (gelukkig) geen last van erge pijnen, maar van mij mag het nu wel gaan stoppen!!!

Bibbi, ik vind dat "ontpillen" wel een goede, zou best wel kunnen denk ik.

Groetjes,
Daniëlle

Terug
Bovenaan