Niet nu!

Hi dames,

Ben ik inmiddels 38 weken ver, denk ik: nou het mag onderhand wel eens beginnen,ik ben er klaar voor. Vandaag heb ik mijn mening bij gesteld. Ben vandaag echt goed ziek geworden. Kan niks binnen houden! Laat de kleine nog maar even zitten nu, wil eerst weer even aansterken.

Het lijkt wel of onze zoon het heeft aangevoeld, want hij is al een paar dagen echt superlief! Geen peuterpuber buien en zo!

Hoe gaat het met de andere dames? Ik was zo blij dat ik deze zwangerschap niet ziek ben geweest, bij de vorige heb ik twee keer goed griep/koorts gehad. Maar de buikgriep heeft me toch te pakken gekregen (ben eigenlijk elk jaar in februari wel eens ziek). Nu snel aansterken en dan bevallen!

Gr. Tamara..

Hai Tamara,

Wat erg voor je dat je je juist nu zo verschrikkelijk voelt ik hoor wel meer zwangere die de buikgriep krijgen ook een aantal van mijn cursus. Sterk goed aan zodat je weer genoeg energie hebt straks voor de topsport die je nog mag leveren.
Ik ben gelukkig niet ziek geworden alleen nu wel misselijk van de zenuwen ik mag morgen naar het zh om te gaan beginnen.
Beterschap rustig aan
X Susan

Hoi Tamara,

Heel veel beterschap! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.

Zelf ben ik ook al 3 weken verkouden en mijn dochter is weer ziek maar van mij mag de baby komen. Ik heb nu even geen energie meer. Vanmiddag heb ik weer controle bij de VK dus hopelijk kunnen ze wat voor me betekenen.

gr. Joyce 39w2d

Terug
Bovenaan