Niet ongesteld en niet zwanger!?

A

Anoniem

Guest
Ik ben elke maand gewoon ongesteld (gemiddeld 28 dagen) en deze maand zit ik al op 37 dagen!!! Ik dacht dat ik het werd maar toch niet, beetje bruinig maar dat was 2 druppels na het vrijen. Ik heb een test gedaan maar die gaf negatief aan.  Mn rug doet zeer, had steken in mn buik en heb hoofdpijn. Bij mn 1e kind had ik ook vage kwaaltjes dus ik let nu overal op.

Ik ben nog nooit zolang overtijd geweest. Hebben jullie dat ook wel eens? En op zich moet de test nu toch  wel  aangeven of ik zwanger ben of niet?

HELP!

Hoi Dompy,

Vreemd zeg, als je zwanger bent zou die test het nu toch wel moeten aangeven... Welk merk test gebruik je? Misschien kun je eens een ander merk proberen?
Succes ermee!

Groetjes Sindarin

Hoi Dompy,

Het zou kunnen dat je deze maand een keer een late eisprong hebt gehad, dat had ik nl. ook.
Ik heb normaal een cyclus van 26 dagen, maar deze maand had ik pas op dag 20 een eisprong (was de 1e keer dat ik ovulatietesten gebruikte, erg handig). Nu heb ik gisteren op dag 33 positief getest. Het was een heel licht streepje, dus ik ga morgen weer testen.
Ik hoop dat het bij jou dus ook alsnog wel een positieve test wordt.

Succes meid.

Groetjes,
Angel

Hoi Dompy,
Het kan ook gewoon zo zijn dat je opeens een ronde overslaat. Dat heb ik ook gehad ondanks dat ik al 8 maanden van de pil af was. Het was flink afzien, zo lang in onzekerheid te zitten. Maar hopelijk heb je gewoon een late eisprong waardoor je ongi ook later is.

Groetjes,
Sara

hoi! ik heb deze maand precies hetzelfde. Niet ongesteld en niet zwanger! Ik had gisteren wel een beetje slijmverlies, maar dat is nu weer over!
Erg he dat wachten en die onzekerheid?!?

ik hoop voor je dat je toch nog een positieve test in handen krijg deze maand...

liefs Inge

Hoi,

OOk ik heb altijd super regelmatige cyclus, steeds zo tussen de 28-30 dagen. En van de zomer ook ineens 37 dagen.. heel raar, had niet getest, dat durfde ik niet, maar werd uiteindelij kdus wel ongesteld en nu al weer paar maanden heel regelmatig..

Succes, erg he dat wachten, vreselijk die onzekerheid.

groet, Suza

Terug
Bovenaan