Niet ongesteld geweest wel een positieve test

Hoi allen,

Ik heb een vraagje. Ik ben in november gestopt met de pil en kreeg toen eerst een “stopweek bloeding” en ongeveer 5 weken later een hele lichte ongesteldheid. Dat was in januari en daarna heb ik niet meer ongesteld geworden, wel wat krampen en gevoel van ongesteld worden maar het kwam niet. 2,5 week geleden toch begonnen met proberen zwanger te raken. Een week later kreeg ik gevoelige borsten en eergisteren en gisteren in totaal 6 positieve zwangerschapstesten (verschillende merken). Heb ook wat krampen in mn buik en vermoeid. Het geeft me toch een onzeker gevoel dat ik niet meer ongesteld ben geweest sinds januari en vraag me af of ik nu dan echt zwanger ben.

Hebben meerdere van jullie ervaring hiermee? Een tijdje niet ongesteld na stoppen pil maar toch zwanger?
 
Nou, als je 6 positieve testen hebt en niet ongesteld wordt dan lijkt het me wel duidelijk? ☺️
gefeliciteerd!
 
Het kan zijn dat je een lange cyclus hebt gehad en pas heel laat je eisprong, en heel veel geluk dat het direct raak is ? met 6 testen is er niet echt twijfel lijkt me. Als je echt onzeker blijft dan zou ik over een paar dagen nog eens testen, misschien met een digitale test met wekenindicator. 
 
Terug
Bovenaan