niet ongesteld in stopweek. Zwanger of iets anders?

Afgelopen zondag heb ik voor het laatste de pil geslikt. We waren so wie so al van plan te stoppen om weer zwanger te raken, maar nu werd ik in de stopweek niet ongesteld. We zijn alweer zondag en nog steeds geen zicht op een beetje bloed.....Gister heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief, maar misschien was ik te vroeg?! Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Zou het ook iets anders dan een zwangerschap kunnen zijn? Maak me soms een beetje ongerust.
 
Hallo,

Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken hoor. Je begint net met stoppen met de pil. Waarschijnlijk zit je de hele tijd met de gedachten bij een baby. Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken. En ik denk ook niet dat je zwanger bent aangezien je vorige week nog aan de pil zat.
Nou heel veel sterkte, en wacht het even af. Als je het over een week toch niet meer uithoud zou ik even naar de dokter gaan.

Succes!!
 
Dank je voor je reactie. Nee, ik zou ook zeggen dat ik niet zwanger zou kunnen zijn, aangezien ik de pil nog slikte, maar je hoort wel vaker dat het door de pil heen gaat, om het zo te zeggen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben (ik heb nu overigens wel wat bruinig slijm verloren), ga ik nog een test doen. Is deze weer negatief, dan ga ik waarschijnlijk naar de dokter.

Gr.
 
Terug
Bovenaan