Niet ongesteld, lichtbruine afscheiding, niet zwanger

A

Anoniem

Guest
<p>Hi dames!</p><p> </p><p>even wat achtergrond info. Ik heb een onregelmatige cyclus:</p><p>39 dagen</p><p>29 dagen</p><p>33 dagen</p><p>36 dagen</p><p>40 dagen </p><p>38 dagen </p><p>op dit moment zit ik op cyclusdag 44! </p><p>Ik ben nog niet ongesteld geworden.. wel heb ik, als ik voor langere tijd op de wc zit en af veeg wat lichtbruine afscheiding. Het is niet veel.. Ik heb geen lichtbruine afscheiding als ik bijvoorbeeld veel heb gelopen. Als ik met mijn vinger ‘schraap’ zie ik wel lichtbruine afscheiding. Voor de zekerheid heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. </p><p>Ik heb een buikgriep gehad, kan dat ermee te maken hebben?</p><p>Kennen jullie dit? Wat kan het zijn? </p><p>Bedankt! </p>

Bij mij was dit ook zo en bleek achteraf innesteling te zijn. Zou dus kunnen? Over een paar dagen nog eens testen als het niet doorzet naar rood bloed / menstruatie zou ik doen als ik jou was. 

Hi hhhmomtb!
Vervelend, die bruine rommel! Ik heb dit ook een aantal cyclussen gehad, steeds een aantal dagen bruin bij afvegen, helaas bij mij altijd gevolgd door menstruatie. Zit nu in ronde 8..
Zoals Juffelies zegt, misschien is het wel een innestelingsbloeding?? Over een dag of twee weer een testje wagen? Ik duim voor je!
- Fem

Terug
Bovenaan