Niet ongesteld,maar ook geen positieve test!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vandaag ben ik 1 dag over tijd.Ik heb alle redenen om aan te nemen dat ik zwanger ben.Borsten,buikpijn en overtijd.Mijn eisprong was exact 15 dagen geleden.(ik heb een ovulatie test gedaan,plus ik kan hem voelen)Dus daar geen onzekerheid.Maar nu heb ik met manlief gisteravond een test gedaan.Zo een waar je heel vroeg mee kan testen.Maar het antwoord was negatief.
Heeft iemand ervaring met een late positieve test.
Heb gisteren wel een minispetje oud bloed gehad.Geen idee of dat positief of negatief is.Ik zelf denk dat ik misschien nog niet zo'n hoog hormoonlevel heb.

Wat denken jullie?Ik kan die onzekerheid niet uitstaan!

Groetjes Seline

Wacht anders nog een paar dagen,en anders een week af.
Dat zal een huisarts ook adviseren,komt de menstruatie dan nog niet?
Doe dan nog eens een test,er zijn zelfs vrouwen die te weinig hcg aan maken,en 2a3 weken pas positief testen.

Lieve groet Lillie

Wacht anders nog een paar dagen,en anders een week af.
Dat zal een huisarts ook adviseren,komt de menstruatie dan nog niet?
Doe dan nog eens een test,er zijn zelfs vrouwen die te weinig hcg aan maken,en 2a3 weken pas positief testen.

Lieve groet Lillie

bij mn eerste zwangerschap testte ik 10 dagen overtijd pas positief en bij mn tweede zwangerschap bij 7 dagen overtijd pas positief.
Dus probeer nog even geduld te hebben.
gr mamavsimone 33w4dgn.

bij mn eerste zwangerschap testte ik 10 dagen overtijd pas positief en bij mn tweede zwangerschap bij 7 dagen overtijd pas positief.
Dus probeer nog even geduld te hebben.
gr mamavsimone 33w4dgn.

Hoi Selineke.
Ben jij inmiddels ongesteld geworden?
Of heb jij een test gedaan.
Ik ben erg nieuwschierig,en hoop dat je inmiddels een positiefe test hebt.

Gr.Lillie

Hoi Selineke.
Ben jij inmiddels ongesteld geworden?
Of heb jij een test gedaan.
Ik ben erg nieuwschierig,en hoop dat je inmiddels een positiefe test hebt.

Gr.Lillie

Eind januari was ik een paar dagen ongesteld, en in februari was ik niet ongesteld geworden. Maar de testen waren negatief! Eind maart werd ik weer niet ongesteld dus weer test gedaan, en die was positief en scheen toen al 7 weken zwanger te zijn!! Dus in februari was ik ookal zwanger!! Maar toen was er blijkbaar nog niet genoeg HCG in mijn urine. De verlskundige zei ook dat het wel zou kloppen dat ik dan eind februari niet ongesteld was geworden!! Als ik jou was zou ik gewon 1 f 2 weken wachten. Of gewoon wachten tot je eigenlijk weer ongesteld zou moeten worden. Word je het dan weer niet, zou ik een test doen. Gr

Terug
Bovenaan