Niet ongesteld maar ook niet zwanger?

<p>Ben ik weer... Ik snap er niks meer van. </p><p> </p><p>11 december bevallen, vorige maand voor het eerst ongesteld geworden. Halverwege Mn cyclus, na Mn eisprong heel licht bloedverlies gehad en al ruim een week heel misselijk. Gisteren had ik ongesteld moeten worden, maar er is nog niets te bekennen. Dus ik dacht; zwanger! Dus heb getest, ook negatief! </p><p> </p><p>Wat kan dit dan zijn? Heb wel echt alle symptomen van een zwangerschap...</p>
 
Krijg je ook steeds meer buikpijn dan moet je gauw de dokter waarschuwen, want bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je minder Hcg, maar er zijn ook verhalen van mensen die na een paar maanden pas positief testten met een gezond kindje. 
Zelf was ik laatst 3 weken overtijd en waarschijnlijk een cyclus overgeslagen door verstoorde hormonen.  Ik testte ook steeds negatief maar was niet misselijk .
Misselijkheid kan ook door PMS komen. 
Hopelijk heb je over een week gewoon een knalpositieve test!
 
Aangezien je pas kort geleden bent bevallen, en pas 1x ongesteld bent geweest is het lastig te zeggen wanneer je überhaupt weer opnieuw ongesteld moet worden. Kan echt een tijd duren na een bevalling voordat het weer regelmatig is. Daarnaast schreef je in een ander topic alleen veilige seks te hebben gehad, dus ik denk echt dat je niet zwanger bent maar gewoon geduld moet hebben.. die menstruatie komt wel weer! Misselijkheid kan door PMS komen, stress, virus, genoeg redenen.. Succes
 
Hoi allemaal, ik vroeg me af of er .misschien meer mensen zijn met hetzelfde probleem wat ik momenteel ernaar. Vorig jaar in september getrouwd daarna in oktober ook gestopt met pil wegens onze kinderwens. Nu ik ben maar 1 keer ongesteld geweest en daarna helemaal niets meer. Ben al bij de dokter geweest. Zeer duidelijk gemaakt dat het mij niet lekker zit . Een inwendige echo laten maken, waar niets uit kwam. Vervolgens na overleg met dokter bloed laten prikken om te kijken of hormonen wel in orde waren, ook allemaal prima. Binnenkort heb ik een afspraak met de gynaecoloog maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet. Het voelt zo raar om niks te weten. Iemand die dit ook heeft??
 
 
 
 
Terug
Bovenaan