Niet ongesteld maar ook niet zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

mijn maximale cyclus ligt op 28 dagen, ik zit nu op dag 32 en ben nog niet ongesteld en krijg ook geen positieve test!!

Wie heeft dit ook gehad en hoe pakte dit uit?

Heeft iemand ook weleens een menstruatie overgeslagen en weet je hier dan de reden van??

Als ik dinsdag niet meer weet bel ik mijn gyn, mag hij verder gaan uitzoeken wat er aan de hand is....maar laat me dan ongesteld worden, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, nu blijf je toch een ietsiepietsie hoop houden...

Bedankt voor jullie reacties,

gr Yosha

Hoi Yosha,

Ik heb dit ook meegemaakt. Netjes een cyclus van 28 dagen en ineens niet dus.
Ik had alleen maar negatieve testen. Uiteindelijk werd ik ongesteld op dag 36.
Die keer erna was mijn cyclus ook 36, dus het kan ineens weer anders zijn!!
Maar voor jou hoop ik gewoon dat je zwanger bent hoor!!

Gr. Karin

Hoi Yosha,

Ik herken dit ook. Mijn cyclus was altijd rond de 28 dagen en vanaf januari was het 28-26-27 en toen plotseling 33!
Ik was natuurlijk al vanaf de dag na NOD aan het testen (telkens negatief natuurlijk)  want hoopte zo dat ik zwanger was... Helaas op dag 33 (dus 6 dagen later dan verwacht) toch ongesteld geworden.
Een maand later was mijn cyclus zelfs 35 dagen... Omdat ik niet meer zoveel geld wil uitgeven aan zwangerschapstesten, wil ik proberen om pas te testen als ik een week overtijd ben (of dat lukt is nog afwachten...hihi). Ik weet niet hoeveel dagen mijn cyclus deze maand zal tellen, mijn NOD  verwacht ik  ergens tussen 17 en 24 juni. Het is dus nog even spannend.

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, maar het blijft natuurlijk spannend zolang je nog geen positieve test in handen hebt. Succes!

Liefs Elin

Hoi!
Nou, heel gek... vanaf januari een cyclus van ongeveer 28 dagen. Nu ben ik al 5 dagen te laat... gisteren nog getest, negatief...
Ik heb wel een kleine bloeding gehad, van 2 dagen, vooral bruin... dat was al na 3 weken. Ik ga er nu maar vanuit dat dat mijn menstruatie was!

Ik had het dus vorige maand ook....5 dagen later dan normaal

hoop dat het nu weer normaal is....zou morgen ongesteld moeten worden

Terug
Bovenaan