Niet ongesteld, negatieve testen

<p>Hee meiden!</p><p>Misschien weet iemand hier raad met dit technische verhaal?. Op 11 augustus ovuleerde ik en rond deze datum heb ik (meerdere keren) seks gehad. Afgelopen donderdag vond ik een paar druppels bloed op het laken (dit was 8/9 dagen na mijn ovulatie). Vrijdag had ik ongesteld moeten worden (ik heb namelijk een cyclus van 23 dagen) maar die bleef uit. Toch was de gevoelige test van clearblue negatief vanmorgen.</p><p>Wat denken jullie?? Nog onvoldoende HCG en dinsdag weer proberen? Ik vind het lastig omdat mijn cyclus wat korter is om een inschatting te maken van wanneer ik een test mag vertrouwen. Misschien meiden die dit probleem herkennen en raad weten? Bedankt!</p>

testen van clearblue hebben best wel wat hcg nodig je kan beter de testen halen van kruidvat 2 voor 5 euro of die van etos 

Dan heb je ook wel echt een hele korte lf! Op 8/9 dpo zit je al bijna op NOD. Dat moet je wel in de gaten houden!
In principe maakt de lengte van je cyclus niet uit voor het krijgen van een positieve test. Ik had bij een cyclus van 24 dagen en een cyclus van 27 dagen voor NOD positieve testen. Mijn lf was wel wat korter, maar nog prima richting het gemiddelde 

Met een kortere lf ga kun je niet uitgaan van hetzelfde verhaal 'ik heb 4 dagen voor NOD positief getest'.. Dat is als je een 'standaard' lf hebt van 14 dagen...
Het meest betrouwbaar is dan rekenen vanaf de eisprong. Ik had op 10dpo een heeeeeel erg licht positieve test. Dus ik zou zeggen op z'n vroegst 10 dagen na je eisprong testen.. In jouw geval dus als je menstruatie uitblijft... Voor die tijd testen heeft nog weinig zin. (dan moet je En een vroege innesteling hebben En snel hcg aanmaken.
Hopelijk goed nieuws voor je! 

Ah vervelend die korte lf! Ik zei altijd tegen mezelf: geen bloed geeft moed! En dan om de dag testen. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Ik heb ook zo'n korte cyclus en bij mijn zwangerschap had ik 2 dagen voor de dag dat ik ongesteld moest worden een lichte positieve test (inmiddels 2 jaar geleden).
Nu was ik afgelopen maand 10 dagen over tijd, telkens een negatieve test en uiteindelijk veel later dan anders ongesteld, terwijl ik normaal best stipt ben.
Ik denk dat elk lichaam anders is, dus dat je aan mijn verhaal niks hebt. 
Maar hopelijk heb je snel duidelijkheid en als ik het goed begrijp, hoop ik voor je dat de test snel positief is!

Dankjulliewel voor de reacties! Ik heb een aantal testen gekocht en ben van plan om, zolang ik niet ongesteld wordt, om de paar dagen te testen. Geen bloed geeft moed hou ik erin? pfff, wachten duurt lang als je iets graag wil. 
Die korte LF is inderdaad heel vervelend en ben ik me van bewust... ik hou jullie op de hoogte van een eventuele positieve test!

Terug
Bovenaan