Niet ongesteld, niet zwanger, help.

Hey allemaal, op dit moment ben ik overtijd, ik heb wat symptomen en de menstruatie is nog ver te zoeken, maar de zwangerschapstesten blijven witter dan wit. Ik ben onder behandeling in het ziekenhuis met Letrozol om een eisprong op de wekken.

Mijn luteale fase was in eerdere cycli altijd 12 of 13 dagen en nu al op dag 16. Ik heb mijn eisprong op 6 februari bevestigd.

Ik houd mijn basale temperatuur bij en die is na 6 februari netjes gestegen. Normaal zakt deze bij mij vanaf dag 11 weer, maar nu is hij alleen maar verder gestegen…

In het begin kon ik het loslaten maar ik begin nu steeds meer bang te raken voor iets ernstigs. Wie heeft iets vergelijkbaars meegemaakt en wat was er toen aan de hand?
 
Hoeveelste cyclus dag zit je nu?
Bij meer dan 35 dagen moet je met het ziekenhuis bellen want een cyclus met letrozole mag max 35 dagen duren. 
 
@Zeeuwsmeisje, nu dag 31. Eisprong was op dag 15. Het ziekenhuis heb ik vanmorgen gebeld en die geven aan pas op dag 40 te willen kijken en dat ik tot dan moet afwachten. Maar dat zou dan een luteale fase van 25 dagen zijn ?
 
Zwangerschapstesten werden bij mijn schoonzus pas positief toen ze meer dan een week overtijd was. Late innesteling ? Traag aanmaak hcg? Ik weet het niet. Maar dat kan dus ook
 
@Bezig bijtje, ik ben er bang voor, maar heb het eerder van iemand gehoord, dus nog wel een heel klein beetje hoop daarop ergens. Weet je of je schoonzus op NOD en daarna ook negatieve testen had en wist ze zeker wanneer de eisprong was geweest? 
 
Terug
Bovenaan