niet ongesteld... niet zwanger.. wat dan wel?

<p>Hoi mama's</p><p>Ik ben altijd op tijd met mijn ongesteldheid. Nu ben ik 4 dagen overtijd. Ik heb al verschillende testen gedaan maar allemaal negatief. Toen ik vanmorgen nog niet ongesteld was heb ik de clearblue test gedaan ook die is negatief. Ik snap er echt niks van ik ben altijd op tijd! </p><p>Ik heb wel een week voor in ongesteld moest worden 1.5 lichte bloedverlies gehad was beetje roze maar minimaal daarnaast ook wat lichte kramp in de onderbuik..</p><p>Ik vind het erg raar.  Iemand ideeen, tips of dit ook mee gemaakt? </p><p> </p><p>Liefs.. ❤</p>

Geen tip, behalve dat je misschien nog even geduld moet hebben ( hoe lastig ook). Zelf had ik pas na 14 dagen een positieve test, terwijl ik ook altijd op tijd was. Dus wie weet.... Afwachten maar:) 

Ja spannend is het zeker... niet weten waar je aan toe bent. ?
Bij de eerste was de test wel gelijk positief dus dat maakt het nog meer onzeker..
We wachten het maar even af het is niet anders.. 
Bedankt voor je bericht 

Liefs ❤

Ik had t zelfde maar ben nu dus toch zwanger.. wrs door veel stress heel laat pas een eisprong (veeeel later dan ik dacht haha) waardoor ik steeds negatief testte en ineens toch positief..  kan het zoiets zijn bij jou?

Terug
Bovenaan