Niet ongesteld, niet zwanger

<p>Goedemorgen,</p><p>Sinds oktober ben ik gestopt met de pil, ivm een kinderwens. </p><p>Sinds die tijd ben ik 1x ongesteld geworden. Na die tijd niet meer.</p><p>Ik ben nu 2 maand niet ongesteld geweest, test wijst uit dat ik niet zwanger ben. </p><p>Na 2 maanden contact gezocht met de huisarts. Van hun pillen gekregen om mijn ongesteldheid opgang te helpen. Ik werd een paar dagen minimaal ongesteld (alleen bij 't afvegen bloed) en 1 dag iets meer daarna hield het weer op. </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? Hoor graag wat jullie hebben meegemaakt of hebben gedaan </p>
 
het kan net zo goed gewoon ontpullen zijn. Bij vele duurt dit een jaar en daarbij kan je cycli's overslaan. Dit kanndusbhet geval zijn. Dus of afwachten of weer naar de ha gaan
 
Ja, herkenbaar. Je lichaam moet als het ware ontpillen. Geef het even de tijd. Heel frustreerden als je gestopt bent vanwege een kinderwens. Maar je moet je lichaam echt opnieuw leren kennen. Ik had ook dat ik allerlei symptomen voelde waardoor ik telkens dacht zwanger te zijn maar wat bleek bij het ontpillen te horen.
 
Ik was een half jaar niet ongesteld na het stoppen met de pil. Is niet gek hoor. Geen zorgen maken en geef je lijf de tijd om weer op gang te komen!
 
Terug
Bovenaan