Niet ongesteld op nod negatieve test

A

Anoniem

Guest
<p>Hi dames,</p><p>wij zijn al een aantal rondes bezig en nu vandaag (op mijn nod) maakte mijn hart stiekem sprongetjes toen mijn menstruatie uitbleef. Dus mijn man en vol verwachting testen: kei negatief! Hoe dan? Het gekke is dat je een negatieve test in je handen hebt, maar ergens nog wel hoop hebt zolang je geen bloed ziet. Zijn er anderen met mij die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten? Ik vind het fijn ervaringen te horen ☺️<br /><br /></p><p>liefs Philou </p>

Sommigen bouwen wat later hcg op en testen pas later positief. Of je eisprong was wat later dan je dacht? Ben je daar zeker van? Het enige wat je kan doen is over 2 dagen nog eens testen. Spannend hoor

Hi Steph,
Ja, daar ben ik zeker van want ik temperatuur met Natural Cycles. Super spannend! Ben jij zelf ook aan het proberen?
Groet,
Philou

Ha niet meer, 31 weken hier. En vanwege een onduidelijke cyclus testte ik bij beide zwangerschappen vrij laat pas (denk ik) want bij beide deed ik een wekenindicator die toen al 3+ aangaf.. maar je leest hier zat over vrouwen die pas een week overtijd positief testen hoor, dus het is niet gek. Geen bloed is goed moet je maar denken, al heb je pas zekerheid als je die streep ziet natuurlijk! Ik zal voor je duimen.

Ow yes meis wat fijn! Vooralsnog geen bloed dus we blijven hoopvol. Anders morgen weer testen. Ik laat het weten!

Hoi gebruiker, zelf heb ik geen ervaring met na NOD pas positief testen, maar een vriendin van mij kort geleden wel. Negatief getest op NOD, ze was al heel wat rondes bezig, en 4 dagen later alsnog een positieve test. Nu is ze 4 maanden zwanger. Groetjes en succes met wachten! Ik duim voor een positieve test over een paar dagen!

Ow wat fijn voor je vriendin dat het eindelijk gelukt is! Superlief dank jullie wel ? Ik zat me net nog af te vragen of het kan uitmaken dat ik niet in de ochtend getest heb? 

Terug
Bovenaan