Niet ongesteld toch is test negatief

A

Anoniem

Guest
Hmmm.. weet niet eens waar ik beginnen moet.

we zitten in ronde 13 voor mijn 1ste zijn 3de.
Wil maar nie lukken. deze maand zijn we een week over tijd ik dacht ok even testje ,want ben vaak misselijk verhoogde temperatuur en belangrijk uitblijven van menstruatie. (normaal is hij altijd OP TIJD!)
Test zegt toch negatief. wat kan of wat moet ik hier mee??? ik voelde me zo blij nu ben ik een beetje zielig. dacht echt dat het gelukt was. misschien te vroeg getest? maar volgens de kalender zou ik allang mogen testen 14 november was mijn NOD.
Meiden HELP!!!!

Vervelend meid....
Het kan natuurlijk zijn dat de test niet klopt, dat hoor je wel eens meer...alhoewel het niet vaak voorkomt.
Maar vaak is het ook zo dat je er zo mee bezig bent dat je je lichaam er ook n beetje mee opfokt. Zelf ook meerdere keren meegemaakt....
Sterkte, en hopelijk weet je snel meer!

Paar dagen wachten en weer testen! Het kan zijn dat je nog te weinig HCG aanmaakt voor de test die je gebruikt hebt. Sommigen testen pas na twee weken positief

Hoi Sparkle & Louise1984,

bedankt voor jullie reactie. hmmm opjutten ja had ik ook gedacht in begin maar nu had de h.arts gezegd dat het beter is te wachten en in januari te gaan testen voor vruchtbaarheid etc. nou had ik me al neergelegd dat het "normaal" niet meer zou lukken. denk nu steeds a vandaag word ik ongie. ach ja misschien onbewust toch mee bezig en opjutten.
maar dacht dat ClearB. een van de beste was wat betreft vroeg testen. ja je zou wel gelijk in hebben ik ben wat aan de heavy site dus misschien niet genoeg voor de test. zal zeker nog eens testen als het uitblijft.
Maar thanx lady's zal proberen geduldiger te zijn en te wachten. zodra ik iets meer weten weten jullie het ook.

Terug
Bovenaan