niet ongesteld: wel of niet zwanger?!

Op 30 mei heb ik de laatste pil geslikt en sindsdien ben ik niet ongesteld geworden. Ik heb in de tussentijd wel twee zwangerschapstesten gedaan, maar beiden waren negatief. Ik heb ook wel pijnlijke borsten gehad, wat een raar gevoel in mijn onderbuik (echt kramp was het niet, meer een soort druk), ik heb meer afscheiding dan anders en ik ben hhhheeeeeeeeeel moe.

Ik heb geen idee wat er met mij aan de hand is. Ben ik toch zwanger? Sla ik een menstruatie over? (is me nog nooit gebeurd) De vorige keer dat ik zwanger wilde worden was ik heel snel na het stoppen van de pil zwanger, dus het is voor mij al heel lang geleden dat ik een normale cyclus gehad heb.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik heb wel gehoord dat het soms lang duurt voordat je cyclus weer opgang komt, maar ik had toch gewoon meteen na het stoppen met de pil ongesteld moeten worden. (was immers in principe de stopweek!) inmiddels zit ik op dat 32, maar even uitgaan van de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden.

Zal binnenkort waarschijnlijk nog wel een test doen, maar ik voel me niet echt zwanger. (niet dat dat wat zegt?!)

Gr. Suzie.

 
Hoi Suzie,

ik heb ook gewoon een keer mijn menstuatie overgeslagen hoor, kan natuurlijk ook zijn dat je lichaam moet wennen aan het niet slikken van de pil.

Verder heb ik geen ervaring met zwanger zijn, bevallen en daarna weer ongesteld worden of met testen daar ga ik hopelijk wel snel ervaring in krijgen (zie mijn toppic).

succes
 
Hoi Suzie,

Waarschijnlijk zijn je hormonen gewoon wat van slag nu je gestopt bent met de pil. Het kan soms erg lang duren voor je weer voor het eerst ongesteld bent. Je moet dus even geduld hebben. Ik weet niet of je een ovulatietest gebruikt maar zo kun je in ieder geval je eerste eisprong in de gaten houden en zo kun je 'm dus niet missen. Voor de zekerheid zou ik over een week nog wel even een testje doen.

Sterkte!

groetjes Ina
 
Hoi Suzie,

Wat betreft het niet ongesteld worden zit ik in het zelfde schuitje. Ik ben op 27 april met de pil gestopt en tot op de dag van vandaag ook nog niet ongesteld geweest. Heb in mei 1 test gedaan die negatief was. Zit er over te denekn binnenkort weer een test te doen, al heb ik ook het idee dat al die kwaaltjes er zijn omdat ik zo graag wil...

Afwachten dus maar. Ik heb zelf de tip gekregen dat als het te lang duurt om naar de HA te gaan voor opwekkende middelen. Misschien ook een tip voor jou.

Succes,

Groetjes Marianne
 
Hallo meiden!

hartelijk dank voor jullie reacties!

Ik denk dat ik inderdaad binnen nu en een week nog een zw.test ga doen, gewoon om zeker te zijn wat betreft een zwangerschap. En inderdaad, Ina, ik heb ook wel eens gehoord dat als de menstruatie lang uitblijft, je dit met bepaalde middeltjes kunt opwekken. Hopelijk hoeven we daar geen gebruik van te maken!!!!!!!

Liefs, Suzie.
 
Hoi Suzie,

Heb net nog even iets in mijn toppic gepost (lees maar, goed nieuws voor mij) hoop dat jij ook goed nieuws krijgt als je weer een test gaat doen.

Zoals ik ook in mijn toppic schreef gaan we eest op vacantie en na de vacantie post ik nog wel weer.

Gr, en veel succes
Angelique
 
Terug
Bovenaan