niet ongesteld worden na pilgebruik.

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik ben eind februari gestopt met de pil, ben echter nog steeds niet ongesteld. Hebben mensen hier ervaring mee? Ik word er nl erg onzeker van en ik heb ook al zo'n drie testen gedaan, maar helaas.
Is dit normaal? En hoe groot is de kans dat je toch zwanger wordt als je nog niet gemenstrueerd hebt?
Alvast bedankt!
Groetje een wachtende.............

hai vera3,
ik wil je niet bang maken maar volgens mij als je niet menstrueert dan heb je ook geen eisprong, misschien kan je huisarts er meer over vertellen maar het is wel al lang sinds dat je met de pil bent gestopt, ik weet eigenlijk niet hoelang het kan duren, misschien is je lichaam aan het ontpillen, zowiezo erg van slag omdat je met de pil bent gestopt,
ik hoop dat het ietsie duidelijker is voor je.Misschien dat iemand anders hier dezelfde ervaring heeft.
succes.
groetjes Noza.

Mijn vriendin is toen ze met haar pil stopte, 6maanden niet ongi geworden, en zij d8  ook van wie weet ben ik wel zwanger, maar de testen waren negatief de dokter zei ook het is negatief, en na die 6maand werd ze weer ongi....
Ik wil je niet teleurstellen ofzo, maar ga eens langs de dokter .....

liefs Chahida  

Hoi meiden,
Dankje wel voor jullie reacties.
Ik moet maar eens kijken, aan de ene kant wil ik wel naar de huisarts, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om het medische circuit in te gaan.
Misschien duurt het bij allemaal ook wat langer, omdat ik maar eeen eierstok heb, op mijn 17e ben ik nl geopereerd vanwege cystes, dus.................wie weet laat het daarom iets langer op zich wachten.
Groetjes ......

Terug
Bovenaan