niet ongesteld worden

A

Anoniem

Guest
hoi,
ik ben nieuw.ik ben 1 februari gestopt met de pil.met de bedoeling om zwanger te worden van ons 1ste.kindje.ben 11 jaar aan de pil geweest.na 2 wk.kreeg ik kramp onder in m'n buik.duurde ruim 1wk.verschillende testen gedaan na 2wk.ongeveer.maar die waren negatief.ja je denkt toch 'wie weet'.daarna soort piepkleine bloedingen gehad.dan is het wat rood en dan is het bruin/roze.zo denk ik nu komt de mentruatie op gang.en dan is het weer niks.zo gaat het tot nu toe al.ben ook al bij de huisarts geweest.en die zegt dat het ontpillen is.en dat ik anders na de zomervakantie moet terugkomen.wie herkent dit?misschien denken jullie maak je maar niet druk,maar als de wens groot is.en je word nog niet eens ongesteld!

groetjes

Hoi,

Dat klein beetje bloed/afscheiding wat je hebt gehad, klinkt als een innestelbloeding.
Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een test gaan doen.
Hopelijk ben je zwanger!
Groetjes Eva

quote: t79 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 18:26:36'));

hoi,
ik ben nieuw.ik ben 1 februari gestopt met de pil.met de bedoeling om zwanger te worden van ons 1ste.kindje.ben 11 jaar aan de pil geweest.na 2 wk.kreeg ik kramp onder in m'n buik.duurde ruim 1wk.verschillende testen gedaan na 2wk.ongeveer.maar die waren negatief.ja je denkt toch 'wie weet'.daarna soort piepkleine bloedingen gehad.dan is het wat rood en dan is het bruin/roze.zo denk ik nu komt de mentruatie op gang.en dan is het weer niks.zo gaat het tot nu toe al.ben ook al bij de huisarts geweest.en die zegt dat het ontpillen is.en dat ik anders na de zomervakantie moet terugkomen.wie herkent dit?misschien denken jullie maak je maar niet druk,maar als de wens groot is.en je word nog niet eens ongesteld!

groetjes hoi t79,
ik ben net als jou ook rond die datum gestopt,en ik wordt wel ongesteld maar de laatste x was het 8dagen bruin geweest en 1dag een beetje rood,dus ook wel erg lang,en die maand ervoor was het ook al alle dagen bruin,maar wel elke x om de 28dagen 1x 24dagen,dus wel ontregeld,dus dat bruine zal wel met het ontpillen ook te maken hebben.
kan je niet erg helpen,hoop dat je misschien iets eraan heb.
groetjes mier

Hallo,
Ik herken jullie verhalen een beetje. Ik ben in december gestopt met de pil na 10 jaar gebruiken. Eerst had ik twee keer na 30 dagen een 'gewone' menstruatie. die maand erop had ik geen menstruatie, maar wel enorme buikpijn. Weer een maand later had ik weinig menstruatie en met name bruin en na 30 dagen enorme buikpijn, maar geen menstruatie. Die kwam echter 8 dagen later wel, zonder klachten, maar wel weer weinig en bruin.
Heel vreemd dus allemaal. ik heb het gevoel dat dit bij het ontpillen hoort, maar ik schrok erg van die pijn, dat heb ik nooit gehad. Ben dus wel naar de ha geweest en om mij gerust te stellen krijg ik binnenkort een inwendige echo. Ben benieuwd wat ze daarop kunnen zien. De ha heeft ook al een inwendig onderzoek gedaan, maar voelt niet echt iets raars gelukkig.
Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met temperaturen, gewoon om mijn cyclus te leren kennen en om te ontdekken of ik wel een eisprong heb. Die voel ik namelijk niet.
Jullie allemaal veel sterkte!

Terug
Bovenaan