niet ongesteld

vroeg me af wie van jullie ook nog niet ongesteld is. geef volledig borstv maar moet zeggen dat het bij alle andere kids nooit zo lang heeft geduurd voordat het weer op gang kwam. ohja vind het trouwens zelf niet vervelend dat het nog niet komt hoor maar vroeg me gewoon af hoe het bij jullie is.

hoi
Ik heb nu 1x een hele lichte mestruatie gehad, bij de jongens kwam er ook sneller een menstruatie door!
Maar ook ik klaag niet, mag van mij wel wegblijven ;-)

Hee meid!

Ik was nog niet ongesteld geweest....totdat vrijdag het spiraaltje geplaatst is geworden :-(
Vloei dus al een week en heb daarbij alle symptomen van een menstruatie: vettige huid, puistjes, vettig haar, buik- en rugpijn...
Hoop dat het snel voorbij is, want dit is niks!

x

een week na het plaatsen van het spiraaltje begon ik te vloeien maar heel licht en soms zelfs een dag of 2 niet maar is onderhand wel 2,5 week bezig..

maarja hoort er bij onregelmatigheid

voel me er niet beroerde door ofzo

Caspar wordt zondag 15 weken. Ik heb 10 weken bv gegeven en nu dus 5 weken volledige flesvoeding. Ben afgelopen maandag voor het eerst weer ongesteld geworden. En precies hetzelfde als voor de zwangerschap. Heel licht en verder nauwelijks andere klachten.

Ik ben ook nog niet ongesteld geweest. Geef ook bv.
Soms wel van die nare krampen, maar dat kan ook van het spiraaltje komen. Na het plaatsen van het spiraaltje wel gevloeid, maar dat kwam door het plaatsen. Ik vind het ook nog wel best zo.

ik ben ook nog niet ongesteld. Ze is nu 12 weken, en geeft sinds 4 weken fv.
Daarvoor natuurlijk 9 maanden zwanger en daarvoor een jaar gestopt met de pil, een paar keer ongi geweest ivm langdurige cyclus, dus nu deze zomer ongeveer 2 jaar ongesteldheidsvrij! haha heerlijk!
We zien wel wanneer het weer komt!

Terug
Bovenaan