niet ongi dag op 01-09...wie nog meer?!?!?

A

Anoniem

Guest

Hallo ladies,

Wie van jullie heeft nog meer rond 01-09 zijn NOD?!
Ikke mama van een zoon van 4 jaar samen met mijn geliefde bezig voor een 2de wonder.
Nu 3x zwanger geweest en 2x een MK gehad. Vanaf okt.'07 bezig met klussen maar het wil nog niet zo lukken. Schijnbaar zijn het alleen maar losse flodders die geschoten worden hahaahah. Deze maand onze laatste poging ...aangezien we volgend jaar gaan trouwen en ik niet met een dikke TUMMIE TUB voor het altaar wil staan (heb mijn jurk ook al) dus dat gaat hem niet worden natuurlijk!!!!

Maar we will see...heb ook geen idee meer hoe dat bij de 1ste ging al die gevoelens enzo....vanaf wanneer je wat voelt of kan voelen.

We ondergaan het maar gewoon en is het niet raak deze x dan word het volgend jaar maar weer.....helaas.

Nou meiden ik hoop wat van jullie te horen.

-x-

Ikke!
Dit is voor ons de 1e ronde. Ben 1 aug. gestopt met de pil, dus nog niet een normale cyclus gehad zonder de pil. Ben uit gegaan van 28 dagen, maar dat kan dus maar zo langer zijn.
Ben 25 jaar en we gaan voor ons 1e kindje.
Jeetje jij al 2 miskramen gehad?! Wat erg! En dan nu ook laatste kans voor de bruiloft. Lijkt je het niet moeilijk om daarna zo lang te wachten? Wij zouden eigenlijk pas in september beginnen, maar ik kon die laatste maand al niet eens meer wachten!
Wanneer ga je trouwen?
Ik hoop voor jou dat het dan deze keer echt raak is!

Groetjes, Bloempje25  

Hoi Bloempje...

Tja is wel moeilijk maar het weegt voor mij toch zwaarder om mooie slank op mijn rouwdag te staat 09-09-09 word DE dag.
En ja het is even niet anders als het niet lukt er zijn wel ergere dingen...toch.
Maar dat neemt niet weg dat je toch een bepaald verlangen hebt naar iets. Ik hoop voor jou dat je 1 van de G-lukkige bent waarbij het in 1x lukt bespaart je een hoop negatieve gevoelens ahahahaaha.
2x een miskraam ja .....de 1ste x voor die kleine jongen en de 2de x was afgelopen Juni.
Niet leuk om mee te maken maar wel beter dat de natuur het dan afbreekt..zou anders toch niet goed zijn.

xxx

hahahahahaah BLOND maak er mijn rouwdag van is natuurlijk trouwdag hé...hihi

Mooie datum hoor!
Ok,ik dacht dat je nu al 2 miskramen achter elkaar had gehad (wat het niet minder erg maakt hoor!)
Mocht het nog niet lukken deze keer, vanaf wanneer willen jullie er dan weer voor gaan?
Ik merk dat ik het wel heel bijzonder vind dat we deze keuze hebben gemaakt. Het is toch een bevestiging van je relatie en wat voor 1! Wij zijn niet getrouwd en dat willen we zoals het er nu uitziet ook niet.

Groetjes

Hooi,

Tuurlijk is het een mooie en grote stap die je neemt. En het gevoel dat je je bijzonder voelt word straks alleen maar erger wanneer dan uiteindelijk zwanger bent. Vooral in de periode dat je nog niet zo heel veel ziet...want uiteindelijk als je op straat loopt kan   men nog niet zien dat jij zwangerbent, alleen jij weet het en het kan je dan ook niet snel genoeg gaan.

Ik denk dat we rond de 3 maanden ervoor weer gaan proberen, wil het dit x niet raak zijn. Je doet je best maar ja .....je krijgt het maar hé.

Ja wij gaan uiteindelijk toch wel trouwen, daarvoor dacht ik ach joh.....zo heel veel hoef je niet te regelen toch. Nou valt best tegen want er zijn ook dingen waar je dus niet over nadenkt.
Zoals wat als je partner zou overlijden .....ik wist niet dat als je niet getrouwd bent of een samenlevingscontract hebt dat je dan geen aanspraak kan maken op zijn pensioen.
Ben zelf ambtenaar burgelijkestand dus dat erkennen en dat gezag enzo dat is allemaal niet zo moeilijk.

-x-

Ja dat lijkt me inderdaad ook heel bijzonder dat je zwanger bent en nog niemand het weet. Maar ook juist wel weer als je een dikke buik hebt en iedereen het gewoon mag zien.
Wij hebben wel een samenlevingscontract.
Dus het is voor jou ong 9 maanden wachten als het nu niet raak is. Je stelt je erop in denk, maar ik zou nu niet meer willen/kunnen wachten.
Heb zo'n zin in het moment dat ik een positieve test in handen heb! Maar ga er maar vanuit dat dat nog een poosje gaat duren.
Hopelijk is voor jou is het deze maand wel echt raak.

Hé bloem...

Heb jij misschien al iets van gevoelens....heb wel een beetje een zeurderig gevoel inmijn onderbuik en wat last van.....tja is een beetje ranzig wit slijmig iets uit mij Piepppppp.....
Laatste kans maar ......je hoopt het dan nog meer hé.

Moet even met mijn voetjes op de grond blijven hahhahaahaha.

Nou ik hoor het wel.

gr. en een x

Terug
Bovenaan