Niet ongi dus nog niet starten met IVF

Pff meiden, ik baal, elke maand hoop je niet ongi te worden en nu heb ik donderdag de laatste pil genomen en had ik naar verwachting gister ongi moeten worden, maar er komt helemaal niets....voel me niet zwanger en dat lijkt me ook erg sterk na een maand aan de pil te hebben gezeten...maar waarom die ongi nu weer op zich laat wachten?

Maar dat betekent dus dat ik nog niet de eerste spuit heb kunnen zetten...denk dat ik hiermee het hele vooraf opgestelde schema op zijn kop gooi..

Raar hoor, elke maand niet ongi willen worden en nu dus wel en dan komt t niet.....t menselijk lichaam blijft een vaag iets...

gr Yosha

Dan hoop je dat het snel komt en dan komt het niet, ik snap je frustraties, ik hoop voor je hoe raar ook dat je ong er snel aankomt of ej moet zwanger zijn alles kan he.

Succes.

he yosha.

jeetje wat een gedoe.
zit je er op t wachten komt er niks anders mag t weg blijven maar niet nu..kkkkk
dus nu maar wachten en wachten.....
hoopvoor je dat het snel komt,

xxxxxx natas

Ja hoor, gisteravond is t toch doorgebroken, dus gister ook meteen 1e spuit gezet (nou ja laten zetten door mijn buuf, durfde niet meer zelf)...

Dus poging 1 van IVF is nu officieel gestart.

gr Yosha

he yosha.

hoepie dat is doorgezet nu op weg naar 1e ivf. Succes met alles we houden elkaar op de hoogte he want ik moet eind deze mnd ws gaan spuiten.

xxxxxx

Hoi,

Mijn buuf prikt mij nog steeds elke avond, ik schiet er zo van in de stress en dat vindt zij zonde, dus zij prikt me elke avond, dat gaat snel, zonder aarzelen en dus pijnloos...heb niet eens prikplekken op mijn buik.

Voel me wel ellendig van de hormonen...hoofdpijn en moeeeee om 15 uur gaat t lampje hier uit en ga ik naar huis mijn bed in..gelukkig vandaag maar werken tot 12 uur, dan boodschappen doen en naar bed. Erg vreemd maar die kleine prikjes doen dus erg veel met je lijf..

Maandag eerste echo, ben benieuwd hoeveel eitjes deze broedkip aan t maken is...en bloedprikken ivm check hormoonwaarden..

Denk dat we eind volgende week ook horen wanneer de punctie zal plaatsvinden, dus erg spannend allemaal...

liefs Yosha

Terug
Bovenaan