niet ongi,niet zwanger wel pukkeltjes!

A

Anoniem

Guest
dit is zo irritant zeg.

mijn cuclus neemt weer eens een loopje met me.

ik ben 7 juli voor het laats ongi geweest en heb vorige week een test
gedaan nou die was hartstikke NEGATIEF dus maar mijn gezicht lijkt wel
een grindtegel echt niet leuk meer wie heeft hier ook last van?

hoi dollie,
ik weet hoe je je voelt,
ik wordt ook helemaal gek van de pukkeltjes.
ik ben al zeven maanden gestopt met de pil, nergens last van maar nu komen ze opeens op.
ik heb ze in mijn gezicht maar ook in mijn hals en op mijn borst, het is zelfs zo dat ik verleden week voor mijn neefje spul tegen  de jeuk bij waterpokken ging halen bij de apotheek en toen dacht die vrouw van de apotheek dat het voor me zelf was, lekker hé.
nou ja de hormonen zijn in ieder geval druk bezig denk.
 groetjes nathalie.

hoi dollie,
ik weet hoe je je voelt,
ik wordt ook helemaal gek van de pukkeltjes.
ik ben al zeven maanden gestopt met de pil, nergens last van maar nu komen ze opeens op.
ik heb ze in mijn gezicht maar ook in mijn hals en op mijn borst, het is zelfs zo dat ik verleden week voor mijn neefje spul tegen  de jeuk bij waterpokken ging halen bij de apotheek en toen dacht die vrouw van de apotheek dat het voor me zelf was, lekker hé.
nou ja de hormonen zijn in ieder geval druk bezig denk.
 groetjes nathalie.

Hé Dollie,
Ik heb ook enorm last van pukkels sinds ik gestopt ben. Gelukkig niet in mijn gezicht maar wel in mijn hals, kaaklijn en ook bij mijn décollete. Schaam me dood om een hempje aan te doen! En als mijn NOD eraan komt dan komen er nog meer tevoorschijn en zelf op mijn rug. Ik hoop maar dat die hormonen goed hun best doen dat het deze maand raak mag zijn!Wie weet hoe ik er zwanger uit zal zien!!!!  Dat nemen we dan maar voor lief...
Groetjes Suus

Terug
Bovenaan