niet ongi weet iemand raad

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben al 3 weken over mijn nod en nog niet ongesteld heb wel een keer een test gedaan maar ik was niet zwanger.
Maar ik wordt ook niet ongesteld, Kan dit komen omdat 7 weken geleden het spiraaltje is verwijderd?
Toen ik de pil gebruikte had ik elke maand een ongi nu niet. Ook bij mijn eerste zwangerschap dus toen ik gestopt was met de pil telde ik meteen aan de eerste keer een mk daarna de zwangerschap van ons dochtertje. IK weet niet goed wat de doen nu al naar de huisarts gaan of nog afwachten.
Kan iemand mij helpen of adviseren?
groetjes monique

Hallo

Ik las net een berichtje van 12 dagen over tijd. Ondertussen ben ik even bij het forum zwanger zijn geweest en daar hadden een aantal vrouwen het ook.

zij maakten later pas het zwangerschapshormoon aan. Ik zou toch even de HA bellen, ter geruststelling van jezelf.

groetjes talke

Hoi,

Had je tijdens je spiraal wel menstruatie? of bleef het geheel uit? Dan kan het zijn dat het toch wat langer duurt en dat je cyclus nog goed op gang moet komen... Maar als je echt zekerheid wil hebben kan je toch het beste ff een afspraak maken met je HA. Daar zijn ze tenslotte voor... Sommigen hebben gewoon een hele lage hormoonhuishouding....
Veel succes en hou je ons op de hoogte.

Hallo Mirthe,

Ik heb precies hetzelfde als jij hebt. De eerste maand na het verwijderen van het Mirena spiraaltje was ik netjes na 25 dagen ongesteld, maar nu blijft-ie uit. Het is inmiddels 42 dagen geleden sinds dat ik ongesteld ben geweest en heb (oeps) al 3 testen gedaan. Allemaal negatief. Wel heb ik tijdens het spiraaltje regelmatig bloedingen gehad, dus het zou gewoon moeten zijn.

Wat ga jij doen?
Jessica

Hoi,

Toen ik een spiraaltje had ben ik regelmatig ongesteld geweest.
IK heb besloten om dadelijk de ha maar te bellen.
Laat nog wel iets horen.

groetjes monique

Terug
Bovenaan