Niet ongi worden na provera?

Hallo allemaal,nou de vraag lijkt me duidelijk,ik word (nog) niet ongi na het slikken van provera. Ik heb 11 dagen geleden de laatste tablet geslikt...op de bijsluiter staat 3 tot 7 dagen na de laatste tablet wordt je ongi...behalve ik dan. Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt? De gynaecoloog zegt heel fijn: wacht nog maar 2 weken...
Ik ga dus bij haar weg(zijn al meer dingen gebeurd en gezegd) en ga naar een fertiliteitskliniek. Volgende week ga ik hiervoor bellen. Ik wordt eerst a.s dinsdag geopereerd aan mijn knie....
Eerst het een dan het ander...
Ik hoop op jullie reactie.
Liefs Esther

Hoi Esther,

Ik heb geen provera, maar duphaston gekregen om mijn ongi op te wekken. In de bijsluiter stond ook dat je na 3 tot 7 dagen ongi zou moeten worden. Ik werd het ook pas na 12 dagen. En maar heel kort.
Dus als ik jou was zou ik nog even afwachten...

Liefs Kwek

Hoi Esther,

Nog even snel een berichtje voor ik weg ga. Het kan inderdaad wat langer duren. Bij mijn vriendin duurde het ook 14 dagen i.p.v. die 7 dagen. Ik denk dat het niet een slecht advies is om nog even af te wachten. Zelf liep ik ook bij de fertiliteitskliniek en de artsen daar zijn echt (bij mij in ieder geval) super aardig en je wordt echt serieus genomen.

1 gelukje is dat je niet aan de Clomid hoeft tegelijkertijd dat je de operatie hebt. Je kunt je nl. de eerste keer een beetje raar voelen van de Clomid.

Richt je eerst maar op dinsdag, dat is nu even het belangrijkste. Heel veel sterkte gewenst!

X F

Nou dames,het is zover,ik ben ongi!
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo blij ben geweest om ongi te worden...
Wat ik nog wel wil vragen is wat ik moet doen als ik (bv) morgen al niet meer ongesteld ben? (ben het meestal maar kort namelijk) Ik neem aan dat ik dan gewoon dinsdag de eerste clomid moet pakken?(ik heb trouwens nu veel donkerrood bloedverlies,alsof het er al heel lang inzit...dat zit het trouwens ook...een maand of 4..)
A.s dinsdag wordt ik ook nog geopereerd aan mijn knie dus het kan niet op...
Hopelijk gaat de clomid wat doen...
Ik hopu jullie op de hoogte!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan