Niet ongi

Ben alweer een dagje overijtd alleen heeft mijn vriendin me toch even aan het schrikken gemaakt. Wij hebben deze maand echt voorzichtig gedaan alleen tja de condooms waren wel over tijd (zag ik dus achteraf na hint van vriendin) Ik begrijp er even niets van. Weet gewoon zeker dat het niet weer raak is alleen ik ben nog nooit langer dan 28 dagen geweest. Ik hoop echt dat mijn lichaam ff normaal doet en gewoon vandaag of morgen ongi ga worden. Ik hoop echt niet dat mijn ongi nu ook nog eens in de war is. Gewoon maar even afwachten, maar krijg wel de zenuwen van die overtijd condomen. Pffffff

Wat een toestand, he!

Volgens mij kan dat toch niet zo'n kwaad als die dingen over de datum zijn? Je moet volgens mij alleen oppassen als ze "op"gedroogd zijn, omdat de kans op scheuren dan groter wordt.

Ik snap mijn lichaam ook niet zo, of misschien is het omdat ik het nu te erg in de gaten hou.
Volgens de kalender moet ik morgen (vandaag de 16e dus) lek worden.
Vanmorgen wat lichte prut en ik had een flinke kramp in de onderbuik.
Ik denk nog, "fijn, het zet door, een dagje eerder dan berekend, moet kunnen".
Nou is die hele kramp en prut weer weg!
Schiet dan gelijk in de stress, want dat zou technisch mogelijk kunnen zijn.....niet dat het dan zo erg is, maar liever wordt ik nu ongesteld, hoe raar dat ook moge klinken.

Nou moet ik zeggen dat het vorige maand ook zo ging, dus hopelijk zet het morgen alsnog door. Er zitten ook weer wat puistjes op mijn kin, da's meestal bij mij als ik lek moet worden.

Ik hoop dat we morgen allebei lek zijn, haha!

Gr. Aar

P.s. Leuke foto trouwens, wat zullen jullie mooie kindjes krijgen!!

Hi Aad, Aar, Arian en blondje en F,

Het is waar wat jullie zeggen misschien is mijn lichaam gewoon van slag. Ik was gisterenavond een heel klein beetje misselijk maar dat heb ik ook wel eens voor ik ongesteld moet gaan worden. Dacht vanochtend een heel klein beetje kramp te hebben dus ik schoot mijn bed uit in de hoop dat het er was, maar nee hoor. Ik weet gewoon dat het bijna onmogelijk is dat ik weer zwanger ben maar ik zou nu echt opgelucht zijn als mijn ongi doorzet. Dan kan ik volgende week ongi vrij gaan skieen. hahaha

Aad jouw uitslagen komen ook al dichterbij he. Ben je er nerveus voor?

Groetjes,

Corina

Ik heb PRECIES hetzelfde als jij.
Toen ik naar bed ging was ik een beetje misselijk, nu nog, maar toen ik net uit bed kwam dacht ik inderdaad kramp te voelen maar inwendig onderzoek op het toilet leerde dat er nog geen spikkeltje bloed is, het slijm was helemaal helder.
Ik kan dat niet rijmen met gisteren, hoor.
Maar ik heb geen last van mijn borsten, en dat was bij die zwangersscahppen wel, dus daarom denk ik nog steeds dat ik lek wordt, maar wanneer zet het nou eens door??!!

Wij wachten in spanning af!

Wordt vervolgd...haha!

Ariane

Mooi om dit te lezen, ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt om NIET zwanger te worden! Dat is weer eens wat anders. Dus op dag 11 voor het laatst gedaan want ik dacht nu zie ik die streep in de verste verte nog niet opkomen. En ja hoor zoals bijna altijd kwam ie op dag 14 dus eisprong op dag 15. Heb ik toch gelezen dat sperma vrolijk 5 DAGEN KAN LEVEN!!! Daar had ik nog nooit van gehoord! Goed ik ga er maar vanuit dat mijn man geen superdeluxelangleefbaarzaad heeft. Anders is het natuurlijk ook goed maar liever even nog niet! Nog even genieten van niet misselijk zijn lekker eten en geen red devils angst want van mij mogen ze over anderhalve week gewoon komen!!!
Liefs
Lotte

Corina,

Moet even lachen wij doen het momenteel ook met condooms over datum, grappig he! Hoop voor je dat je inmiddels van je onzekerheid bent verlost. Succes.
Liefs Biate

Terug
Bovenaan