Niet op één hand te tellen!

Nou, ik mocht vandaag dus voor een echo komen om te kijken of de Clomid zijn werk heeft gedaan. En hoe!!!
Ér zat één eitje van 16 mm, één van 12 mm en nog een stuk of vier, vijf kleinere eitjes die ook nog kans maken om door te gaan groeien.
Donderdag dus weer terug voor een echo om te kijken wat ze doen. Spannend!

Groetjes Astrid

Afgelopen donderdag geweest voor de tweede meting. Er zijn totaal vijf eitjes aan het doorgroeien!
Dit is dus duidelijk te veel. Maar daarnaast is mijn baarmoederslijmvlies nog wel aan de dunne kant wat betekent dat de eitjes niet in kunnen nestelen.
De gyn gaat overleg plegen maar waarschijnlijk moet ik hormonen gaan spuiten. Dat kunnen ze beter doseren dan Clomid (het is nu niets bij een halve en vijf bij een hele tablet) en je baarmoederslijmvlies wordt er ook dikker van als het goed is.

Ik vroeg nog wat de kans was dat ze nu echt alle vijf bevrucht zouden worden. Die kans is niet zo groot zei ze, maar je hebt wel een sterk verhoogde kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat het er zo veel zijn en dat kan gevaarlijk zijn.

Komende donderdag word ik gebeld en dan hoor ik meer. Dus afwachten maar weer...

Groetjes aslan

Wat een gedoe zeg met die hormonen. Zo heb je niets en zo heb je een buik vol. Ik hoop dat ze snel een goede dosis voor je vinden zodat ze spijkers met koppen kunnen slaan!
lfs inge

Terug
Bovenaan