niet op de rug liggen

mijn dochter van nu 2 mnd. huilt alles bij elkaar als ze op haar rug ligt.
en kan dit erg lang volhouden. op haar buik is ze rustig maar valt dan meteen in slaapt. ze kan erg moeilijk zonder huilen gewoon overdag wakker kijken.
heeft iemand dit ook ????
 
Hoi,

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar kan het zijn dat er iets vastzit in haar nekje? Misschien dat dat losgemasseerd moet worden, want dat huilen geeft misschien toch aan dat ze pijn heeft!

Groetjes,
Line
 
Hoi,

Mijn dochtertje had dat ook, ze is nu 4 maandjes. Ze is in  nov. en dec. 2005 in totaal  6 x bij een osteopaat (manueel therapeut) geweest en die heeft haar geholpen. Ook spuugde ze makkelijk wat mondjes terug. Sinds we johannesbroodboompitmeel (wat? Johannesbroodboompitmeel!) door haar fles doen, en ze naar de osteopaat is geweest, is ze een heel ander babietje geworden. HULDE! Succes!

Groet,

Anouk
 
Hoi!
Ik heb hier zeker ook ervaring mee: ons zoontje sliep alleen maar liggende op zijn buikje. Wij hebben gekeken of hij zijn hoofdje goed kon oprichten (ja dus) en hebben hem een slaapzakje aangetrokken en hem op zijn buik te slapen gelegd. Sindsdien (vanaf 4 weken, hij is nu bijna 1 jaar) slaapt hij alleen nog maar op die manier. Op het cb gaf de arts toe, dat haar kinderen ook alleen maar op de buik sliepen..... Ik zou zeggen, probeer het gewoon.

Groetjes, Ingrid
 
Terug
Bovenaan