Niet op de slee willen

Hoi!

Eindelijk een witte kerst...
Alleen wil onze Tijn absoluut niet op de slee!
Eigenwijs als hij is moet en zou zijn houten loopfiets mee de sneeuw. Onderweg is het gillen van woede omdat hij niet vooruit komt. Maar nee hoor... de fiets aan mama geven? Echt niet!
Zijn er meer kids die niet willen sleeen of ben ik de enige met een apart kind?

Isabelle vindt het leuker om rond te lopen en te spelen met de sneeuw. Op de slee moet ze toch stil zitten en het lijkt voor haar dan hetzelfde als in de buggy zitten. Ze gaat er wel op hoor, maar ik merk dat ze het leuker vindt in de sneeuw rond te lopen en te spelen. Dus ik weet niet of je echt een apart kind hebt. hihi

Hier eentje die het prachtig vind!
Gister lopend met de slee op verjaardag gegaan naar opa en Roan heeft een half uur op de slee gezeten, lekker warm in de voetenzak van de wandelwagen en vond het echt super!
Daarna ook nog weer eens terug naar huis...

Gr mascha

als Tijn apart is dan is (was)Alice het ook! Het liefst met het meest onmogelijk karretje door de sneeuw en dan krijsen dat het niet wil! wacht maar, straks is de sneeuw weg en komt ie inenen te voorschijn met de slee.................
Alice heeft inmiddels geleerd wat wel en niet handig is met sneeuw dus ik hoop voor je dat de sneeuw lang genoeg blijft liggen dan wil hij vanzelf sleeen!

Groetjes Alberdien

wat mij betreft mag de sneeuw wel weer weg hahahaha hoe mooi ik het ook vind.

ikenna wil dus absoluut niet in de sneeuw! niet op de slee maar vooral niet zijn voetjes in de sneeuw hahahah over apart kind gesproken.

mama moet hem de hele tijd dragen buiten en doe ik dat niet blijft hij staan waar hij staat en zet echt geen stap meer verder.
dus hier geen sneeuwpret jammer genoeg

kus jolanda

Eline zit 5 minuten op de slee, hooguit en dan wil ze weer lopen, maar het liefst moeten we haar "killen" wat ik dus vertik. Dan staat ze ook lekker te krijsen!

Terug
Bovenaan