niet op speentje kunnen zuigen

Hallo,
Mijn dochter is nu ruim drie maanden oud en zij zuigt niet goed op haar speentje. Het is net alsof ze erop bijt waardoor hij dus niet in haar mond blijft zitten maar er elke drie seconden uitvalt. Dat was eest niet zo erg want ze gebruikte hem bijna nooit, maar nu zetast slechter slaapt is het toch wel heel lastig. Hebben jullie hier ervaringen mee en misschien tips? Ze drinkt trouwens wel goed uit haar flesje.
 
die van mij is nu 4 maand en krijgt al last van de tanden en ze houd in 1 keer nu de speen in,,
maar verder vond ik het ook geen ramp als ze hem niet wou gebruiken;)

veel succsess ermee,,
 
Slaapt ze beter als ze wel een tut in heeft of heeft het slechter slapen een andere reden? Eigenlijk zou ik dat eerst uitzoeken...als ze geen speen nodig heeft zou ik alleen maar blij zijn. Is er wel een speen nodig, soms werkt een ander soort speen wel. Mijn dochter heeft vanaf dag 1 spenen met een platte speen geweigerd. Inmiddels is ze 11 mnd maar wil ze nog steeds alleen een speen met een ronde kop.
 
Nou afgelopen zaterdag had ze ineens door dat ze erop moet zuigen, en kan ze ook ineens op d'r duim zuigen. Ze is nu dus bijna 4 maanden dus blijkbaar had ze gewoon even nodig om te snappen hoe het werkt! Overigens is het slechte slapen ook gelijk over, gelukkig!
 
Terug
Bovenaan