niet op zijn rug willen liggen

mijn zoontje is bijna 7.5 maand
maar wil helemaal niet op zijn rug of buik liggen,hij draaid dus ook nog niet om.
de box ho maar zodra je hem er in leg is het huilen.
maar zijn loopstoeltje vind hij geweldig.Hij kan nu wel wat langer zitten dus zet ik hem ook wel eens zo op de grond,maar dat is maar even en hij is het beu,
wat nu????
groetjes samantha
mama van larissa,lisanne enn joey

hoi,
ik heb het zelfde probleem, mijn dochter is 8mnd, en wil ook niet draaien en liggen buik of rug. maar ze kan wel zitten, ik zet haar dus meestal op de grond, box, kinderstoel en babywalker dit vind ze allemaal prima, vooral het zitten in de box gaat goed want dan zijn er genoeg speeltjes en kan ze alles goed zien. ik oefen wel elke dag met liggen, dan doe ik spelletjes met haar zoals haar steeds omdraaien en dan kietelen, of ik leg haar op de bank en dan ga ikop de grond zitten, dan moet ze een soort draaien om mij te zien. ik ga ook zelf op de grond liggen en dan zelf draaien, dat vind ze helemaal grappig.
maar als ze begint te huilen zet ik haar gewoon weer neer, ik ben niet zo voorstander van gewoon laten huilen.
het beste is denk ik gewoon er bij blijven en het liggen leuk maken, door speeltjes, spelletjes en geluidjes. het is een beetje lang verhaal geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes steffie

hoi steffie
bedankt voor je reactie.
Ik maak me ook geen zorgen,mijn middelste dochter vond het ook nooit leuk om op haar rug teliggen en draaide pas met 9.5 maand pas om.
maar ze liep wel net voor haar eerste verjaardag,alleen heeft ze nooit gekropen wel bibsschuiven.
ze ontwikkeld zig normaal,mankeerd voor de rest niets.
dus ik maak me ook geen zorgen.
maar vaak lees je hoe jong sommigen al omdraaien enzo.
maar goed ga met het eten beginnen
groetjes samantha,larissa.lisanne en joey

hoi,
is het al gelukt met draaien?
ik vind het soms wel jammer dat mijn dochter ook nog niet draait, maar zo blijft ze nog wel lekker mijn kleine meisje.  mijn zoon was wel heel snel, hij draaide al met 2,5 mnd, en hij tijgerde al met 6mnd, en met acht maanden liep hij langs de kasten en tafels, dit was ook niet altijd leuk omdat   zo'n kleintje nog niet goed begrijpt wat wel en niet mag, en hij was daardoor ook zo snel babyaf.
ik vind het altijd schattig als baby's op hun billen voortbewegen.
groetjes steffie

hoi hoi
ik heb het gisterenavond nog wel geprobeerd.maar zelf wil hij niet,ik ben er toen bij gaan liggen en iedere keer als hij op zij   zij draaide gaf ik een klein zetje zodat hij op zijn buik terecht kwam ,hij vond het wel leuk,maar moest hem wel weer snel omdraaien want lang duurde de pret niet.
Ik vind het ook wel jammer dat hij nog niet draait ,maar ja ik kan hem niet dwingen.
op het bureau hebben ze er 9 maanden voor staan,dus heeft hij nog 1.5 maand.hhahaha
en je dochter draaid die al wel??
Je zoon was wel snel met alles.
moet je na gaan hoe verschillend ieder kind is.
tot snel
groetjes samantha,larissa,lisanne en joey

Terug
Bovenaan