Niet oplopende streep

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: rgba(44, 44, 44, 0.85098); color: rgba(44, 44, 44, 0.85098); font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 13.5px; letter-spacing: 0.4399999976158142px;">Begin me toch een beetje zorgen te maken. Heb mijn early test van afgelopen donderdag (2 dagen voor nod) vergeleken met de zwangerschapstest van vanmorgen maar de test is niet opgelopen..<br /></span></p><p>of wat is normaal dat de testen oplopen? </p>

Mijn testen liepen totaal niet op was ook bang toen maar een clearblue test gehaald en daar stond toch echt 2-3 wkn zwanger en inmiddels al 17 wkn van mijn kleine ventje ? hoeft dus niks te betekenen 

Ik denk ook dat het nu niet zoveel zegt! Zou gewoon over 2 dagen weer een test doen en die dan vergelijken met de test van 2 dagen terug! ?
Hoop voor je dat die dan mooi opgelopen is :) 

Hoeft niet zo veel te betekenen. Mijn testen liepen wel heel duidelijk op terwijl het vruchtje niet meer groeide.. Dus wilt niets zeggen.

Wat de rest zegt. Plus, als je eerst een early en nu een gewone test hebt gebruikt, kan het ook daardoor komen. De gewone tests kleuren pas bij meer hcg, dus lijkt de test misschien hetzelfde als de eerdere early test?

Ik denk dat het bij iedereen anders is, bij mij liepen ze niet op en dat werd een miskraam. 
Daarna opnieuw zwanger en die liepen juist heel hard op, nu 31 weken zwanger. Spannend! 

Terug
Bovenaan